2018. július 29., vasárnap

Bővülő tartalom

Manapság annyira nincsenek rám hatással az animék, amiket nézek, sokkal inkább videojátékozok, ezért is írok ritkábban manapság ide. De aki figyeli a blogot, az észreveheti, hogy egyre több írás kerül fel ide. Ugyanis áthozok ide minden egyes animés blogpostot, amit valaha megírtam a másik blogomba. Tavaly augusztus óta tematizáltan írom a blogpostokat különböző témákban más blogok, ez ugye animés, mangás, japános, és ahogy rendezgetem a blogpostjaimat, úgy hozom át ide az írásokat. Folyamatosan megyek vissza az időben, és 2013. júniusáig készen vagyok. De van dolgom bőven, hiszen 2006 óta írok blogot, azóta vannak írásaim, így 7 év még hátra van.

Gondolkodtam azon, hogy kikerüljenek-e ide is a koreai sorozatokról a blogpostokat, aztán az döntötte el, hogy kikerülnek ide, mert a Mondo magazinokban is vannak cikkek koreai sorozatokról. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy azok is helyet kapnak itt. Ha áthozom ide az összes animés blogpostot, akkor lesz teljes ez a blog. A videojátékossal és a wordpress-essel sok utómunka lesz még.

Nincsenek megjegyzések: