2018. július 25., szerda

A második feltöltött hangfelvétel

Konkrétan mára időzítettem a második dalt, amit feltöltök, és ez meg is történt. Ismét egy lassú dal, amit már elénekeltem karaokén, és jól éreztem magam benne, tetszett az embereknek, ma van a kislemez megjelenésének évfordulója, hogy az Okui Masami: RING -BALLAD VERSION-t töltöttem fel.
Most is nagyon jól éreztem magam a dal felvétele közben, és igyekeztem javítani azokon a hibákon, amikre Tukeinon hívta fel a figyelmemet, amikor az első felvételt hallgatta meg. Levegővétel, jobban kinyitni a számat, úgy énekelni. Gondolom, nehezen volt érthető az énekem, ezen érződött. Igyekeztem ezeken javítani, remélem, hogy érződik is.

Könnyebb volt ezt felénekelni, mert "logikusabb" a ritmikája. Mit értek alatta? Amikor karaokét (kfn-t) csinálok, akkor feltétlen ismeret alapján időzítem a szótagokat azoknál a daloknál, melyeket annyira nem ismerek, hanem "logika" alapján is. Tehát, hogy ha én írnám meg az adott dalt, én hogyan ritmizálnám. Nem feltétlen rossz ötlet, mert néha kifejezetten bejön, de valamikor csak lesek, hogy ezt mégis hogy képzelték el? O_O Aztán amikor eltalálom, és utólag visszahallgatom, akkor összáll a kép, hogy ezt így gondolta. Így már más.

Énekelni meg továbbra is nagyon szeretek. A következő, ami tervben van 2 hét múlva tervezem elénekelni, csak az egy kicsivel nehezebb, de szívesen felénekelném, ha sikerülne. Ezt a dalt is évforduló kapcsán énekeltem fel (Okui Masami: RING kislemez megjelenése 2007. július 25.), a következő felénekelt dal kislemeze is aznap lesz évfordulós.

Nincsenek megjegyzések: