2017. november 29., szerda

Top 40 Yonekura Chihiro #21

Bridge

Nagyon becsüljük meg ezt a dalt, mert ez Yonekura Chihiro azon kevés dalai közé tartozik, melynek tényleg szomorú a dalszövege, és nem menekül abba, hogy ez majd csodává válik, meg hasonlók, hanem tényleg megéli a bánatot. Sőt, ami miatt különösen tetszik a dal, hogy a szomorú mondanivaló ellenére is ütemes a zene, ami számomra azt jelenti, hogy megéli a fájdalmat, hagyja, hogy "táncoljon" benne, nem nyomja el magában. Ez nagyon imponáló, és sok sablonos dalát jóvá tette csak ezzel az egy szerzeménnyel.
Bár ez sem menti meg a SPRING ~Start on a journey~ című albumát, ami rettenetes visszaesés volt az előző évi jam albumhoz képest. El is gondolkodtam magamban, hogy ha 2002-ben ismertem volna meg az énekesnőt, a jam album után azonnal elkezdtem volna érdeklődni utána. Sőt az albumot követően két olyan kislemez jelent meg (Natsu no Owari no Hanabi és Bridge), ami után komolyan felfigyeltem volna rá, és nagyon vártam volna a soron következő albumot, de az óriási csalódás lenne. Konkrétan a SPRING ~Start on a journey~ album két legjobb dalból készült kislemez, a többi sajnos felejthetőre sikeredett. De ezt a dalt megéri meghallgatni.

Nincsenek megjegyzések: