2011. október 18., kedd

Új sablon

Folyamatosan készít a WordPress újabb és újabb sablonokat, több mint 100 van egyébként, de ezek szerintem mind egy kaptafára készülnek, a többségükben semmi különös nincs. Van egy, ami tetszik, ezt nemrég tették ki, nekem tetszik, úgyhogy most ezt használom, remélem tetszeni fog.

Utoljára a 17. részt néztem meg a BECK-ből, tehát haladok. És egyre jobban imádom. Nem akarom túlságosan dicsőíteni az animét, miután nemrég jöttem rá arra, hogy egy alkotás csak akkor igazi, hogy néhány év múlva is annyira fogom szeretni, mint most, vagy csak egy kicsit csorbul a lelkesedésem iránta. A Live actiont kétszer láttam, a mangát meg elkezdtem olvasni. 103 fejezetes, mire a végére érek! De találtam egy jó háttérképet. Tetszett, ezért kiraktam magamnak:

Nincsenek megjegyzések: