2010. november 4., csütörtök

Wii parti Wii Party nélkül

Tegnap reggel megkértem a Csibit, hogy tanítson meg vasalható gyöngyökből képet "faragni". Azt mondta, hogy örömel vállalja, nem olyan nehéz. Ezt örömmel vettem, de akkor többre nemigen futotta, mert mennie kellett. Most meg várom, hogy megbeszéljük a részleteket.

Közben összecsomagoltam a Wiit, mert megbeszéltük tegnapelőtt Dakival, hogy egy Wii Party jó lenne Laciéknál. És mivel ők is áldásukat adták az ötletre, ezért elmentünk. Amikor megérkeztem, küldtem mindkettejüknek egy híváskérő SMS-t, mivel nincs pénz a kártyámon, de csak kb. 10-15 perc múlva jöttek ki. Addig a kutyával beszélgettem. Mondtam is neki, hogy szóljon a gazdájuknak, hogy megérkeztem! :o De csak ott várt a kerítésnél, hogy bejuthassak. ^^' Különben úgy volt, hogy Dakival együtt megyünk, de ő csak később tudott jönni, így nem vártam meg. Amikor bejutottam, fent összeszereltük a Wiit. Lam'O még egy kicsit gépezett lent, mi Duonggal Super Smash Brosoztunk. Ezt tudom imádni egyes emberekben különben. ^^' Mondja, hogy gépen mennyivel jobban megy neki, itt csak bénázik, persze szinte mindig ő nyer. Én is szeretnék így bénázni. De nem sokat játszottunk, mert jött a hír, hogy kész az ebéd, úgyhogy ettünk. Közben Daki is megjött, és miután én végeztem, lehoztuk a Wiit, mert a többiek aludni akartak fent. Hát csak tessék. Bár kétlem, hogy abban a zajban, amit csináltunk tudtak aludni, de nem szóltak... Nem sokat játszottunk négyen, Lam'O és Daki gépeztek, és csak mi ketten játszottunk. Ja, és ők közben Rádió 1-et hallgattak... Csak igazi, fejfájós sláger megy. Egyszerűen nem bírom hallgatni azokat a tákolmányokat, amik ott mennek. Nekem is volt egy rövid Rádió 1-es korszakom 2002-ben, de az tényleg rövid, mert már nagyon idegesített, hogy egy dalt 26× játszanak le egy nap. És döbbenten hallom, hogy effelől semmi változás nincs... Azért próbáltam kiszűrni az agyammal a "zajt", és a New Super Mario Bros. Wiire koncentrálni. Most új mentést kezdtünk, nagynehezen elevickéltünk a 3. világig. De tényleg nem volt semmi, hogy Duonggal mit össze nem szenvedtünk. ^^' Daki, amikor ránk nézett, azt mondta, hogy ahogy mi játszunk, azt tanítani kéne. Hát igen, nem hiszem, hogy Zolin kívül bárki is képes azt megcsinálni, hogy az összes szakadékot átugorja, de a legkisebbe beleesik. Legviccesebb manővereink egyike volt még a vizes pályákon a halak kilövése, valamint a 2. a világ azon pályáján levő hadműveletünk, ahol fújt a szél előre. Na de nem baj, mert nagyon élveztük a játékot. ^^ Tényeg jól össze tudunk dolgozni, egy pillanatra eszembe is jutott a Wii Party azon játékrésze, ahol felméri, hogy két játékos mennyire tud összedolgozni, szerintem nekünk magas százalékot adna. Egy időben (a 2. világ mini-kastélyánál) Lam'O-ék vették át az irányítást, amíg mi pattogatott kukoricát csináltunk. Szegényeknek még annyira sem ment, nem az ilyen játékhoz vannak szokva. De amennyi titkot mi felfedeztünk, azt mondták, hogy akár egy komolyabb RPG-vel is vetekedhet.

Utána Photo Channelben puzzle-öztünk. Persze a 6, 12, 24, 48 részes képek gyorsan mentek, de a 192-es már nagyon nem. Duong már 5-8 perc alatt feladta. Inkább News- és Forecast channeleztünk, valamint megnéztük a Today & Tomorrow channelben, hogy mit tegyünk? Amikor megnéztük az ételt, Duong kijelentette, hogy biztos nem ad ki vietnami kaját, erre kiírja a gép: "Asian food" :D A gép azon tanácsát, hogy takarítsuk fel az előszobát, nem fogadtuk meg, és ahhoz sem volt sok kedvünk, hogy pihenésképp a szabadban sétáljunk.

A Wii Sports okozott még derűs perceket. Dakiék nagyon jól teniszeztek, de amikor mi voltunk Duong megint produkálta magát. Azzal nyert meg egy tenisz meccset, hogy rángatta a Wiimote-ot... A baseballnál meg az volt a poénja, hogy kitapasztalja hogy mekkora a lehető legkisebb sebesség, mellyel el lehet dobni a labdát, és úgy csinált a Wiimote-tal, mintha egy kardot tartana a kezében, és nagyon lassan belédöfné valakibe. De meg kellett állapítanunk, hogy 103 km/h-s sebesség a leglassabb. Na de ezután jött a csúcspont, a Mario Kart Wii, amikor mind a négyen játszottunk. 16 körös meccs, gép hardra állítva, szép eredményeket értünk el: én: 192 pont, Daki 133 pont, Lam'O 75 pont Duong 49 pont. Akartam, hogy csatázzunk még, de ahhoz már nem volt erejük. Inkább levezetésképp bowlingoztunk. Na ez sem volt semmi. Lam'O a másik szobából a gépe elől dobta a golyót, míg Duong a fogpiszkálók megtöltése között. Nézem is a címkéjét, fahéjas ízű fogpiszkáló... Na ezt ki kell próbálnom! És tényleg! De az alatta levő mondat jobban meglepett: "Védi a fogínyt" Na, az legyen az utolsó fogpiszkáló, amit elhasználok, mely védi a fogínyemet.

Daki a bowling után ment, és nem sokkal utána, kb. 15-20 perc múlva összeszereltük a Wiimet, és utána jöttem haza én is. Ismét jó nap volt együtt.

Nincsenek megjegyzések: