2010. november 27., szombat

Esik a hó Budapesten!

2:30 körül (azaz kb. fél órája) arra ébredek, hogy Mystra kiabál. Kérdem, mi az isten van, hogy így ordítozik? Megpróbálok visszaaludni, de amikor hallom, hogy becsapta az ablakot, feladtam a harcot. Felnyitom a szemem, és arra eszmélek, hogy furcsán "világos" van. Kinézek az ablakon, hát esik a hó! :D Minden bűnét megbocsájtottam a látvány hatására! ^^ De mintha január lenne! O_O Azt már évek óta megfigyeltem, hogy azokon a téli éjszakákon, amikor esik a hó, mintha világosabb lenne. Gondolom ahogy a közvilágítás megvilágítja a hópelyheket, és azok csillognak, akkor az világítja meg a terepet. De emlékszem, anno csodálkoztam, hogy nem kellett felgyújtani a villanyt, ilyen éjfél-1 óra magasságában, mégis el tudtam olvasni a szöveget! o_O Csinálok képeket, amikor láttam, hogy 2 ember lent van. Első látásra azt hittem, hogy gyerekek vannak. Meg is voltam döbbenve, hogy az ok, hogy a gyerekek szeretik a havat, de 2.45 körül nem illene ágyban lenniük? Aztán, ahogy jobban megnéztem őket, láttam hogy felnőttek vannak, Az volt a gondolatom, hogy biztos 2 szomszéd idős asszony ment le sétálni. Bejönnek Mystráék (itt van Tsuki is) a szobámba, hogy bocsánatot kérjenek, hogy felkeltettek, ó mondom, ez ilyenkor tényleg nem gáz. ^^ Aztán mondták, hogy ők voltak lent! :D És integettek is nekem. Csak annyira örültek az első hónak, hogy mindenképp le akartak menni, kipróbálni. Azt mondták, hogy nagy pelyhekben esik, és jó minőségű, igazi hógolyót gyúrható. De mind a hárman örültünk a hónak. Ablakon keresztül megmutatták, hogy japánul aláírták a hóban a nevüket, Tsuki kanjival írta a nevét (月), míg Mystra Katakanával. Aztán beszéltük még, hogy ők mind a ketten nyáron születtek, mégis a telet sokkal jobban szeretik. ^^' Én meg tavasszal, de én úgy vagyok, hogy minden évszaknak látom a szépségét. Bár, ha télen nem lenne hó, akkor nem rajonganék azért az évszakért, mert nagyon nehezen bírom a hideget. Az elmúlt pár napban is ugye már nagyon lehűlt a levegő, már nappal is ilyen 5-6°C-ok voltak, de hiába volt rajtam nagykabát, még úgy is fáztam. Mi lesz velem majd -20°C-os reggeleken? o_O De az tény, hogy sokkal jobban szeretem a nyarat, sokkal kevésbébb visel meg a 35°C-os hőség, mint télem 0°C alatti hideg. De így hóval, azt mondom, hogy megvan a maga szépsége is a télnek. ^^ Főleg akkor, ha karácsonykor esik!

Nincsenek megjegyzések: