2010. november 6., szombat

2010. őszi Pokémon találkozó

Ma volt a 2010. őszi Pokémon találkozó, melyet, mint mindig, most is bagszi szervezett. Ha jól számolom, ez a 27, ha abból indulunk ki, hogy 2004. tavaszán volt az első, és minden negyedévben van egy, általában szünetekben. Bár, volt egyszer vagy kétszer, amikor nyáron két találkozó volt, nem tudom, hogy ezeket extra találkozónak lehetne számolni, vagy "mehet a többi közé". Senki nem tartja már számon, hányadik volt. ^^'

Olyan 10 óra fele érkeztem meg oda, már voltak ott egy páran: bagszi, Truner, Light Lugia, Norbi. Igazából csak a 10.30-at vártuk, akkor szoktunk a WestEnd földszinti bejáratától lemenni az étkezőasztalokhoz, de ahogy sejtettük, már ott voltak egy páran. Mindenki kényelembe helyezte magát, elővette a pokés dolgait, én felmentem a Media Marktba szétnézni. Egyből megállítottak a hostess nénik a promóciós termékeikkel. Az egyik egy különleges kávéfőzőt ajánlott, melybe egyedi filteres kávét kell tenni, ezzel reklámozva, hogy mennyivel egészségesebb... Holott olyan filteres kávét, csak egy cég gyárt, ebből ki lehet következtetni, hogy márkahűségre köteleznek minket. A másik egy szénsavasító készüléket ajánlott, melybe vizet, szörpöt betéve tehetünk szénsavassá. Ez nem egy cég szörpjére fókuszál, de úgy mutatták be. De már rájöttem, hogy olyan dolgokat akarnak ránk sózni, amire gyakorlatilag semmi szükségünk, csak azzal, hogy megkóstoltatják egy terméket velünk, a pillanatnyi impresszió hatására akarnak vásárlásra bírni minket. Én eddig is meg tudtam élni ezen készülékek nélkül, nem hiszem, hogy ezek után is az életem részévé kellene, hogy váljanak. Csak a szokásos Nintendo, Anime és zenei körutamat akartam megtenni. Nagyon jó, hogy a Media Marktban lehet kapni 25th Anniversary Super Mario Wii Paket, és a karácsonyi időszakra akciósan, 54.990 forintért. A link alatt található képek senkit ne tévesszen meg, a különleges évfordulóra készített Super Mario Bros. játék csak a japánok kiváltsága, nekünk be kell érni az 1981-es Donkey Konggal. Ilyenkor azért én is tudok "szépeket" mondani a Nintendo cégre, hogy a japánok mivel többek, mint az amerikaiak, vagy az európaiak. Mindenesetre a pak így is nagyon szép, jár mellé egy papírtokos Wii Sports, és egy New Super Mario Bros. Wii. A papírtokon sincs mit felháborodni, amióta a Nintendo konzolokat gyárt, azóta a különleges pakos gépeikbe a játékokat mindig is vagy doboz nélkül (kazettás rendszer, régi szép emlékek...), vagy papírtokban adják. Bár a New Super Mario Bros. Wii esetében azért fájó, mert nagyon szép piros tokban van a lemez. Bár még így is fontolóra vettem, hogy a régi Wiim árán, ne vegyek-e egy ilyet, de azzal a lendülettel el is vetettem az ötletet, mert sok Virtual Console, és WiiWare játékot töltöttem le az idők során, és fájón drága lenne pótolni őket. Igen, mondjuk ezt a Wii Shop Channelt is eléggé kiforratlannak érzem ebből a szempontból. Bárkivel előfordulhat, hogy a Wiije tönkremegy, és nincs más módja a gyógykezelésére, mint a memória teljes megformázása, vagy rosszabb esetben egy újabb gépet beszerezni. Erre meg lehetne csinálni, hogy mindenki létrehoz magának egy felhasználónevet, és egy jelszót, ezáltal nem géphez lesznek kötve a letöltések, hanem accounthoz. Szerintem egy ilyen hatalmas cégnél, mint a Nintendo, igazán semmiség lenne egy ilyen rendszert létrehozni, és sokaknak megkönnyebbítenék a Nintendós életét. Na de ez már egy ilyen dolog. Továbbmentem az 576-ba, mivel nem láttam a MM-ben viszont, az 576-ban volt 25th Anniversary Super Mario Nintendo DSi XL. Itt ugyan nem jár beépített régi Mario játék a New Super Mario Bros. mellé, viszont kárpótlásul rajzoltak szép gomba, virág és csillag emblémákat a kamera mellé. Ja, és azt el ne felejtsem megemlíteni, hogy a Mariós Wiik mellé járó Wiimote-ba már bele van építve a Wii Motion Plus! Különben nagyon szép mind a kettő, bár szerintem a Wii is elviselt volna magán egy-két Mariós emblémát. De inkább visszamentem a többiekhez, és egy kicsit elővettem a DS-emet, és Mario Kartoztam egymagam. Aztán megjött Csibi! Hozta a vasalható gyöngyfiguráit, amik kisorsolás alá kerültek. Nagyon jókat csinál, sajnáltam, hogy egy sem lett az enyém. ^^' Később megjöttek még Krisi, Rokai, Young Link és Spidey. Olyan átlag körüli lehetett a létszám, 30-35, amennyi szokott lenni. Én aztán nagyon nem is vettem elő a DS-emet, egy kicsit velük voltam, néztem, ahogy játszanak, aztán olyan 16 óra fele jöttem haza.

Itthon meg végigvittem a Super Mario Bros. 3-at. Már rég nem tartom számon hányadjára, valami 30. körüli lehet. ^^' 88 életem volt a végére, és valami 1.628.470 pont. Még egy kicsit terveztem Mario Kart Wiizni, és New Super Mario Bros. Wiizni, de aztán elfáradtam, de még nincs vége a napnak!

Ja, és még valami: Pokémon játékokat a Bagszipokén keressetek, ne nálam. ^^'

Nincsenek megjegyzések: