2010. november 22., hétfő

Pixelhősök

Nem, nem vettem meg a könyvet, csak az Europark Libri könyvesboltjában volt egy felbontott példány, és belelapoztam. Szerintem ezt a könyvet kifejezetten PC-seknek csinálták, és azoknak, akik arcade gépekbe dobálták anno a pénzt, ugyanis alig volt benne Nintendo, Sega, PlayStation. És én így személy szerint nem érzem teljesnek a könyvet. Nagyon sok korhű kép volt benne, interjúkkal, beszámolókkal, melyek nagyon jól felelevenítették az akkori korszakot, de nagyon a PC, Arcade, Amiga, C64 dominál. Persze voltak Nintendo képek is, és én abban reménykedtem, hogy lesz külön fejezet Marióról, hiszen úgy hirdették, és Mario azért nagyon nagy hatással a videojáték-piac alakulására, megérdemelt volna egy külön fejezetet. Úgyhogy nem konzolosoknak készült a könyv. Kár, pedig, ha nem is most, de idővel én is megvettem volna, de így nem hiszem, hogy beruházok rá. Másoknak találták ki a könyvet.

Nincsenek megjegyzések: