2010. november 16., kedd

Mario játékok egyéni nehézségi szintjei

Folyamatban van a New Super Mario Bros. Wii második végigjátszása, most léptem be a 7. világba. Nagyon jól megy a játék, de most jön az a pálya (a 7. világ mini-kastélya), amit csak Super Guide-dal tudtam először megcsinálni, aztán nem is mentem neki újra. Remélem most menni fog nélküle is. Különben érdekes a Koopa kölykök nehézségi szintje. Az első világban Larry Koopa megölése talán kicsit nehezebb, a 2. világban Roy Koopáé már sokkal nehezebb. Komolyan, nem is értem, hogy miért ő került a 2. világba, amikor a 3. világban levő Lemmy Koopa sokkal könnyebb. Ő már a Mario 3-ban is labdával játszadozott. :D A 4. világban Wendy O. Koopa (akit én a Mario 3 rajzfilm eredeti szinkronja után Csufilánynak hívok :D) nehézségét a váltakozó vízszint okozhatja. Az 5. világból Iggy Koopa lehet még nagyon nehéz, nagyon durva a Chain Chomp. Ehhez képest a 6. világ Morton Koopája nem túlzottan erőltette meg magát, hogy megöljük, csak aprókat ugrál, de simán legyőztem. Hogy Ludwin Von Koopa milyen lesz, az kiderül, nem emlékszem rá. De jó érzés újra látni őket, engem nagyon a Mario 3 rajzfilmre emlékeztetnek. ^^' És az az érdekes, hogy jellemre is fel lehet ismerni őket, ahogy megnyilvánulnak a játékban. Nem hittem volna, hogy ennyire jól megcsinálják a visszatérésüket, remélhetőleg látni fogjuk még őket.

Nincsenek megjegyzések: