2010. május 8., szombat

Wii Party

Újabb Wii játékkal örvendeztet minket a Nintendo, Wii Party lesz a címe. Természetesen már sokan leírták a játékot... Amely játék Wiivel kezdődik, az már csak rossz lehet, mi? -_-' Én ebben látok fantáziát! Sőt, ahogy néztem róla képeket kifejezetten tetszik!

Aki esetleg még nem hallott róla, egy társasjáték lesz, ugyanolyan, mint a Mario Party. Négyen játszunk, ugyanúgy körökre osztott, és mini-játékok lesznek benne, természetesen a mozgásérzékelésre fókuszálva. Szerintem ezzel a Nintendo egyértelműen jelezte, hogy a 8. résszel befejeződött a Mario Party sorozat, nem hosszabbították meg a szerződést s HudsonSofttal, így ezzel a játékkal akarja kompenzálni a Mario Party rajongókat. Egynlőre többet még nem tudni róla, E3-on szerintem majd... De szerintem még idén megjelenik. Nagyon kíváncsi leszek rá.

Nincsenek megjegyzések: