2010. május 29., szombat

WarioWare: Do It Yourself ~Showcase~

Letöltöttem az új WiiWare csodát, a WarioWare Do it Yourselfet. Mint ahogy a címe is mutatja, ez a verzió, inkább csak demonstrációs jelleggel készült, nem is nagyon teljes a játék, így nem csoda, hogy 800 pont volt csak. De megérte, mert nagyon jó. Kicsit szokatlan is volt az egész, ez az első olyan WarioWare, ahol jobban ki kellett tapasztalni az irányítást, meg több minden nem volt nekem egyértelmű. De idővel sikerült rájönni a dolgokra.

És természetesen nem WarioWare lenne a WarioWare, ha nem lennének benne állatságok. Wario, mint mindig, most is el van szállva magától, épp főhősnek képzeli magát. Nagy bajban vannak az emberek. Épp szükségleteiket szeretnék elvégezni, de az a fránya WC ajtó csak nem akar nyílni. Nagyon beszorulhatott. Így Super Wario segít rajtuk.

Egy emberhez egy számozott ajtó tartozik. Ha teljesítjük az adott mikrojátékot, segítettünk a bajbajutott emberen. Szerintem ennyi elég, hogy lássuk, Wario nem hazudtolja meg önmagát, ugyanolyan, mint régen.

Alapból még három ember van megnyitva, Dribble, Kat és Ana, valamint 18 Volt. Dribble, a kutya, valami őrült versenyzésre adta a fejét. Komolyan mondom, első látásra a Dastardly és Muttley egyik rajzfilmje a Wacky Races jutott eszembe erről, nagyon hasonlít rá. Neki van olyan játéka, melyet most sem értek. Valamit scannelni kell, de hogy mit? Arra nem jöttem rá. Kat és Ana most szárnyra kapott, át kell lebegniük a túlsó partra. 18 Volt (akivel DS-en találkozhattunk először), ő pedig igazi retro mániákus lett, hiszen most ő maga egy főhős. Természetesen itt játszhatjuk a retro mini-játékokat. Két Marióssal találkoztam eddig. Az egyik a Super Mario Worldből való, lebegünk, és az összes érmét össze kell gyűjteni. Ez nem annyira könnyű, mivel nem lehet visszafordulni. A másik a Super Mario Kartból való, előttünk van Koopa Troopa, feladatunk, hogy a rendelkezésünkre álló zöld tekivel kiüssük őt. Nagyon könnyű. Egy Zeldással találkoztam még, a Zelda II-ből. Itt Goriya támad ránk, ki kell védeni pajzzsal a bumerángját.

Van még két titkos karakter, még nem tudom kik ők, sőt azt sem, hogy hogy nyílnak meg. És a nagy ígéret megvalósult, minden pénteken le lehet tölteni két új mikro játékot. Nagyon jó dolog. Egy párat már próbáltam, nem rosszak. Terveztem, hogy heti rendszerességgel írok az új megjelenésekről, meg majd holnap visszamenőleg az eddig letölthetőekről. És szinte ennyiben ki is merült a Wi-Fi connection. Bár látok még két lehetőséget, de nem tudom megnyitni őket. Megtetszett a játék, és mivel nem is veséztem még ki 100%-ra, még biztos fogok írni róla.

Nincsenek megjegyzések: