2010. május 8., szombat

HoldfényCon 2010 előzetes

Nagyon nagy meglepettséggel olvastam, hogy az animecon fórumon (valamiért mindig karaoke fórumot akarok írni, amikor megemlítem a fórumot. -_-') hogy ott lesznek a karaokésok a Holdfényconon. Ez azért meglepő, mert amikor bagszival beszélgettem erről egész MAT-MondoCon témáról, akkor szó volt a Holdfényesekről és a HoldfényConról, és azt mondta, hogy a Holdfényesek kijelentették, hogy ők nem kérnek külsős segítséget, mert nekik mindenre megvan az emberük, és minden felszerelésük. Úgy tűnik mégsem? ^^'

De nagyon örültem a hírnek, mert itt az újabb lehetőség, hogy próbára tegyem magam. Sőt, annyira megörültem, hogy már a vonatjegyet is megvettem. ^^ Pedig több, mind 1 hónap van hátra... Én mindent elismerek. Egy kicsit bosszankodtam a SakuraConos 16. hely miatt, de én már megértem. Remélem, hogy már tényleg tudok javítani. A verseny helyszínen nevezős lesz, aminek olyan téren örülök, hogy lesz idő gyakorolni, kiválasztani a megfelelő dalt. Most elsőre Tomoe Ohmi: Fuyu no Himawari dalát gondoltam versenyre. Ez egy szép lassú dal, és szerintem könnyű. Több embertől is hallottam, hogy túl nehezet választok. Hát most itt a lehetőség. Egyetlen probléma lehet vele, hogy talán túl lágy, ezáltal talán lányos. De továbbra is az a kérdés, hogy átviheti-e egy fiú egy lágy dalt úgy, hogy jól álljon neki. Én valahol remélem, hogy igen. Ez lenne a kiválasztott dal:

Erre már nem merem egyértelműen kijelenti, hogy egy fiúnak is jó lehet, most így hirtelenjében, ahogy kiválasztottam magamnak a dalt, az volt az elsődleges szempont, hogy könnyű legyen. Meg hogy eléggé átéléssel tudjam énekelni a dalt. Ezért fogom azt csinálni, hogy ha kellően begyakoroltam a dalt, felveszem, ahogy éneklem, és megmutatom egy pár embernek, hogy mondanak véleményt. Ha végképp nem lesz jó, keresek másik dalt.

Egyébként a HoldfényCon a SYMA csarnokban lesz, ahogy így gyorsan megnéztem a térképet, valahol a Stadionoknál van. Tehát ott kell leszállni a kettes metróval. Még soha nem voltam ott, kíváncsi leszek, hogy milyen. Az biztos, hogy ez az egész rendezvény nemcsak animés lesz, hanem fantasy, kártya, figurák, stb. is nagy szerepet kapnak. Meg talán a konzol is, bár azt így nem olvastam, de Wii... Brawl... vagy Mario Kart Wii... az jöhetne. ^^ De megpróbáltam előrendelni a jegyet, de ahogy elnéztem pont ma indult be, és mintha nekem nem fogadta el. De nem értem, hogy miért kérnek személyi igazolvány számot? -_- Tudtom szerint egyik conon sem volt olyan nagy mértékű csalás, hogy személyi igazolványszámot kelljen kérni. Remélem nem kell majd sorbanálláskor felmutatni a személyit... Na erre majd kíváncsi leszek, hogy mi lesz a fejlemény e téren.

A rendezvény honlapja: http://www.holdfenycon.hu

Nincsenek megjegyzések: