2008. július 31., csütörtök

Zelda II: Egy uj kezdet

Hat regota irtam ide. Bocsanat, hogy nem hasznalaok ekezetet, csak Angliaban vagyok. Egyebkent jol erzem magam. Neha dolgozok, elvezem a brit legkort, setalok, kirandulok, meg vasarolgatok, mint ma. Ezeket vettem:

Nagyon orulok nekik. De az a vicces, hogy ezt £23.97-bol (kb. 7000 ft) vettem. A Limited Wind Waker volt £14.99 (kb. 4500 ft), a Zelda II £7.99 (kb. 2400 ft) a Ocarina of Time kituzo meg £0.99 (kb. 300 ft) volt.

Sajnos nem hozhattam ki a Wiit Angliaba, mert nem volt hova bekotni. Es csak augusztus 20-an megyek, ugyhogy addig bamulom a boritot, meg olvasgatom az Instruction Bookletet. De nagyon jol nez ki. Imadom a Wind Wakert, alig varom, hogy jatszhassak vele!
Meg azert a Zelda II-vel tudok itt jatszani, mert itt van a GBA SP. Erdekes, hogy mas hatasa van a jateknak GBA-n, mint Wiin, Virtual Console-on. Mert GBA-n egy kicsit nyujtott a kep, es a hang egy kicsivel magasabb a hangszin. Egyebkent most, hogy masodjara jatszok vele, sokkal konnyebb, most hogy mar tudom, hogy mi hol van, tudok konnyeni a jatekon. Es masodjara is imadom jatszani.
Aztan meg sok Zeldas relikviat akarok venni, es a 99p a kituzokert igazan semmi penz volt, meg mutatos is. De van egy par Zeldas cucc: 2 fele Phantom Hourglassos DS jatektarto, Phantom Hourglass aluminium DS lite tarto, Twilight Princess Official Guide, meg Phantom Hourglass Official Guide Collector’s Edition. Az egy hatalmas nagy konyv. Roviden ennyi a vasarlasi tervem. Es mivel dolgozok, van mibol venni. A maiaknak meg nagyon orulok.

Nincsenek megjegyzések: