2008. július 18., péntek

Zelda II: Irány a Great Palace!

Hát legyőztem Barbát. Nem könnyűnek könnyű volt, de hosszadalmas. Legalábbis nem akartam kockáztatni. Mert olyan volt, hogy lávából jött elő. És valamelyik elmebeteg meg azt írta, hogy a fejére ugorva lefelé támadással kell sebezni. Mindjárt elküldöm valami “kellemes” helyre, hát nagyon veszélyes úgy megölni! Ugyanis 80% az esélye annak, hogy Link utána beleesik a lávába. Oldalról arcba is lehet kardozni, ugyanúgy fáj neki. És így kellett 16× megsebezni, és akkor halt meg. Egyébként 30 percig tartott a harc. De készen van. Aztán be kellett menni az Old Kasuto Townba a Thunder magicért. És ezzel teljes a magic táram. Egyébként az Old Kasuto Town egy kihalt város, mindenhol szellemek járkálnak. Ezért ki is hagytam a kalandozást. Egyszerűen továbbmentem a Great Palace felé, a végső harc színhelyére. Hát, mit ne mondjak? Már maga az odavezető út is kegyetlen! Sőt, konzoljátékok körében, amit tapasztaltam, a legnehezebb! Itt már csak üres szemfényvesztés az életerő és a szinted! Ha csak egy pillanatra is lankad a figyelmed, akkor szedheted a sátorfádat, mert biztos, hogy nem fogsz tudni eljutni oda! Kegyetlen nehéz! Viszont, ami előny, hallottam, hogy ha valaki bent van a Great Palace-ban, ha ott végleg meghal, és ha a Continue-ra megy, akkor nem Zeldától kezded, hanem a Great Palace elejétől. És ahogy elnéztem a térképet, kell is, mert hatalmas a Great Palace. Mire elérem Dark Linket...

És még egy érdekesség: Barbát továbbfejlesztve alkották meg az Ocarina of Time Fire Temple-jének főellenségét Volvagiát!

Nincsenek megjegyzések: