2008. július 15., kedd

Ahogy egyre tovább jut az ember a Zelda II-ben, annál könnyebbé válik!

Mostanság elkapott a Zelda II láz, ahogy tegnap megszereztem a kalapácsot. Rögvest 2 Heart Container, egy pár rejtett tapasztalati pont-zsák, és máris a csúcson vagyok! Jelenleg az életerőm hetes szintű, a varázserőm hatos szintű, a támadóerőm meg ötös szintű. Szerintem a Zelda II-t is végig tudom vinni 100%-ra. Mi számít 100%-os végigjátszásnak? Hogy ha az életerődnek és a támadóerődnek nyolc egysége van (ugyanis a Heart és a Magic Containerek azt csinálják, hogy megnövelik eggyel az egységet. A játék elején 4 egységgel kezdesz), megvan az összes varázslat, és minden erőd nyolcas szintű lesz (úgy tudom, hogy ez a maximum). Ez a tündér varázslat a játékban hatalmas találmány! XD Link tündérré változik tőle, és így tud repülni, ezáltal elérhetetlen magasságokra tudunk szert tenni. Ugyanis csak így lehet elérni a 3. Dungeont a Graveyard Palace-t. Ami egy rém könnyű dungeon. Rövid, és a főellenség is könnyű volt. Taktikázni azért kellett, de egyáltalán nem reménytelen. Nekem nagyon jól ment. Csal akkor volt problémám, amikor a lefele támadást kellett csinálni. Sokáig nem tudtam továbbjutni, mert nem volt meg az a képességem. Keresgéltem, meg minden, és annyira eltekeregtem, hogy a végén a labirintusban kötöttem ki, ahol van az elveszett gyerek, akinek a nagyszülei a Darunia Mountain Townban élnek, és hogy visszavittem elveszett unokájukat, megajándékoztak egy "reflect" varázzsal. Még nem tudom pontosan mi ez, de van egy olyan sejtésem, hogy a pajzsom visszaveri a támadást. Aztán a Nabooru Townban megszereztem a Fire varázslatot, aztán kiderült, hogy bár ügyes voltam azzal, hogy ezek megvannak, de egyenlőre feleslegesek, ugyanis a lefele támadás képessége a Mido Townban van. Ott meg is kaptam a lefele támadás képességét, és így tudtam megcsinálni a Graveyard Palace-t. Aztán mentem is tovább a labirintusba, be a 4. Dungeonba, a Labyrinth Palace-ba, ami már elég durva. És kiderült, hogy ide meg kell a felfele támadás képessége fog kelleni, amiért szintén a Darunia Townba kell menni.

De én szeretem a Zelda II-t!

Nincsenek megjegyzések: