2008. augusztus 2., szombat

Tegnapi es mai szerzemenyek.

Azert ma rendesen kivettem a reszemet a vasarlasbol. Tegnap ezt vettem:

Ez egy Phantom Hourglass DS jatekkazetta tarto, jart melle egy Stylus is. 6 jatekot tud tarolni. Mutatos darab, aluminium, ezert nagyon massziv, es nagyon szep. Es az volt a jo, hogy a neten £9.99-ert volt kiirva, de egy GAME shopban £2.98-ra leakcioztak. Felolem lehet ^^'

Ezeket meg ma vettem:

Nagyon orultem a Link' Awakening DX-nek, mar nagyon kivancsi voltam a jatekra. Amit eddig lattam, az tetszett. Most vagyok a jatek legeslegelejen, a kard megszerzesen ugykodok. De jo jateknak tunik eddig. Majd meg irok rola sokat. £12.00 volt. Kozepen meg egy aluminium DS tarto. Akkora nagy, hogy meg egy sima DS is elfer benne. Es nagyon hol nez ki, megerte a vetelt. £7.99 volt. A jobb oldali Twilight Princess Official Guide meg onmagaert beszel. Hatalmas konyv, 196 oldalas, tele van kepekkel, es minden reszletekig kimenoleg leirja, hogy mit hol kell csinalni. Nagyon jo konyv. £11.99 volt.

Na, megyek is vissza Link's Awakeningezni! ^^'

Nincsenek megjegyzések: