2008. július 14., hétfő

Zelda II: Megvan a kalapács!

Hát nem kis szenvedés volt, de megvan! És az az érdekes, hogy más játékoknál már rég idegbajt kaptam volna, de itt nem! Egyébként itt van bagszi és V-ADi, és mondták, hogy mennyire rossz játék, de én végig élveztem! Meg aztán egyre jobban ment nekem, a végén simán átjutottam a Death Mountainban, csak a végén volt nagyon durva, amikor megjelentek a Red Dairák, akik baltát dobáltak felém. De a Shield sokat segített. A Shielddel csak feleakkorát sebződök. Aztán meg a Water Town of Sariában az életet feltöltő varázslat is nagyon sokat segített. Meg sokáig azt hittem, hogy egyszerre csak egy varázslatot lehet használni, és kiderült hogy többet is lehet. És így nem is volt annyira nehéz. És ha továbbra is ennyire fogom élvezni a Zelda II-t, akkor itt az ideje folytatni!

Nincsenek megjegyzések: