2008. június 28., szombat

Tűz és jég

Ma éjjel igen keveset aludtam, és reggel sem voltam fáradt, hát gondoltam, nekilátok a Fire Temple-nek. Szerettem ezt a helyet, most sem volt ez másképp. Tetszett, hogy ki kellett szabadítani a Goronokat. Amúgy az egész Fire Temple simán ment, egy komoly bukásom volt, amikor mentem volna a kalapácsért, és az 5. emeletről elzuhantam a 3. emeletre. De amúgy simán ment. Emlékeztem arra, hogy Volvagiára milyen módszert dolgoztam ki, és így sikerült megölni, bár sebzést azért kaptam. De Darunia is kikerült a bölcsek közé. Ha engem kérdeztek, a legbutább bölcs, de ez most lényegtelen. ^^' De egyből mentem is a Zora's Fountainon keresztül az Ice Cavernbe. Ez egy mini Dungeon, az a lényege, hogy megszerezd a vascipőt. Amúgy ha mindent tudsz, max. fél óra alatt végig lehet vinni. És itt is megszereztem a Heart Piece-t, mert a Zora's Fountainben is, ami volt, így már csak egy szívnegyed kellett a 10 szívhez. Visszamentem gyereknek, és bementem a Kakariko Village-ben a szélmalomba, és bumeránggal megszereztem az eltékozolt szívet (kösz Young Link) És így lettem 10 szíves. Aztán mentem is azonnal a Water Temple-be. Borzalmasan izgultam. Minden egyes érzés visszajött a Dungeon kapcsán, hogy mennyire nehéz, és hogy a főellenségnél meg eltőrt a mécses nálam. Nem is az a baj, hogy ennyire nehéz a Water Temple, hanem az, hogy mindezt egy hisztis kislányért tesszük! Nem volt valami kedves a Jabu Jabu's Bellyben, emlékezhetünk rá. -_-' De hogy Morphánál majd ne érzékenyüljek el, ezért a sarokbaszorítós módszert fogom alkalmazni!

Nincsenek megjegyzések: