2008. június 28., szombat

Forest Temple

Hát akkor kezdődjön az igazi nagy kaland. A Forest Temple az első, amit meg kell csinálni. Vagyis hát nincs ez előírva, mivel nem lineáris a játékmenet, de én szeretek sorrendbe menni. Még tegnap átgázoltam a Moblinokon. Annyira nem volt azért könnyű, pláne az utolsónál szenvedtem, aki csapta a földet. De sikeresen bejutottam az első templomba. Marha jó hely, az ötletessége miatt szeretem elsősorban! Néha visszafele kell menni ahhoz, hogy előrébbjussunk. Meg az a nyakatekert út nagyon jó ötlet volt! Most képzeljétek milyen lehet a valóságban egy ilyen út, amelyik eltekerődik! Az volt nagyon durva, amikor van az a kis hely, amikor jön Wallmaster. Láttam, hogy van egy kulcscsal lezárt ajtót, amit egy kis rés határol, azt hittem, hogy ott majd jól nem tud magához venni a Wallmaster. Hát dehogynem! Úgy megijedtem, hogy nem igaz! Vissza az elejére… Még az a szerencse, hogy minden úgy maradt, ahogy otthagytam, mert azok a nagy kockák mozgatása eléggé időigényes feladat. De az egész összességében nagyon élvezetes volt! Az a zene! Már írtam róla korábban! Nagyon lejön a hangulata! Meg az is nagyon tetszett, hogy a szellemeket vissza kellett küldeni a helyére. Aztán a végén a fal mozgatása is nagyon jó dolog. És a Phantom Ganon, a főellenség. Az tök vicces, hogy festményről festményre ugrál. Kettő van, egy hamis meg egy igazi. A hamis az tiszta fekete. No most egyszer jól összetévesztettem őket, és tévedésből a hamisat nyilaztam meg, az igazi meg jól lebántott. Aztán amikor már elég nyilat kapott, leszállt a lóról, és jött a neheze. Amikor teniszezni kell vele. Elég nehéz volt eleinte kiszámítani, mert volt olyan, amikor nagyon későn juttattam vissza hozzá az energiagömbjét, és engem sebzett. Még jó, hogy hoztam magammal tündéreket. Háromból kettő rendre el is ment. De aztán felvettem a végére a ritmust, és végül én győztem, így Saria szabad lett. Holnap Epona kiszabadításán fogok ügyködni. Meg nem ártana még három szívdarab, mert most van 8, a Fire Temple-ben kapok ugye még egyet, az 9, és szeretnék a Water Temple-be 10 szívvel menni.

Nincsenek megjegyzések: