2008. június 28., szombat

Kész a Water Temple!

Két és fél óra leforgása alatt megcsináltam a Water Temple-t. Olyan kellemes feszültség járt át, mindvégig nagyon élveztem! És én így másodjára azt mondom, hogy ha valaki nem idegesíti fel magát azon, hogy hányszor kell cipőt váltani, meg hogy többször kell végigmenni, annak egy nagyon élvezetes kalandban lesz része. És nem hiába Water Temple a neve, az egész kalandnak olyan kellemes sodrása van, lassan, de biztosan haladok. Gond akkor van, amikor valaki otthagy mondjuk egy kulcsot. Ez kétszer fordult velem elő. Na akkor visszamenni a 2. emeletre, ott megnyitni addig a vizet, majd fel a 3. emeletre, és megnyitni ott is a vizet, elmenni a kulcsért, és szépen visszaengedni a vizet, és aztán mehet minden tovább. Meg arra is rájöttem, hogy miért nem tudtam rendesen használni a víz alatt a Hookshotot, amikor először csináltam. mert nem szabad kapkodni, és agyba-főbe nyomkodni a Hookshot gombját. Egyszer kell, és csinálja a dolgát. Meg a Dark Linkes csata volt még egy kicsit durvább. Már meg van duplázva a varázserőm (nagyon fontos itt!) és így 8× tudtam felhasználni ellene a Din's Fire-t és még ez sem volt elég! Után egy pár kalapácsvetés, és végül az ölte meg. Aztán a főellenség, Morpha sem volt annyira vészes. Bár voltak nehezebb pillanatok, sőt egyszer el is kapott, de végül én győztem. De nagyon szerettem csinálni! És az elhalálozási arányom még mindig 001. Egyébként nagyon vicces, hogy maga ZeldaWiki írta azt, hogy a Water Temple a 3D-s Zelda Dungeonök közül a legnehezebb. Olyan téren nehéz elsősorban, hogy egyszerre sokfele lehet menni, de következtesd ki, hogy merre kell valójában továbbmenni. De a ZeldaWIkiben mindegyik Dungeonról van térkép, azokat érdemes nézegetni, mert még a sorrend is oda van írva.

Aztán még van feladatom, mielőtt továbbmegyek a Kakariko Wellbe. Először a Tüzes Nyilakat szerzem meg, majd egy pár Heart Piece-t. Ezután veszek egy pár varázsbabot, hogy el tudjak érni egy pár magasban lévő Heart Piece-t, meg a Biggoron Swordot is jó lenne megszerezni. De nem ám azt, amelyiket a Goron adja és mindig eltörik. hanem amelyiket olyan nehéz megszerezni. Úgyhogy megvan holnapra a programom. Ezek után jöhet a Kakariko Well, Shadow Temple, majd buli a Gerudókkal, és végül a Spirit Temple.

Nincsenek megjegyzések: