2008. június 4., szerda

Nintendo játékok LCD TV-n

Kipróbáltam ma délelőtt, hogy hogy mutatnak a Nintendo játékok a mai modern TV-ken. Illetve hát csak a mi saját TV-nken. Az én szobámban egy régebbi Samsung képcsöves TV van, még 1999. decemberében vettük. De a nappaliban már Samsung LCD TV van, azon még soha nem volt a Wii, de ma délelőtt megtört a rend, és odakötöttem ma. Egyrészt azért, hogy megnézzem, hogy mutatnak a Wii játékok LCD TV-n, másrészt meg van merevlemezes DVD felvevőnk, és csinálni akartam saját Gameplay videót. előbb a TV: Elsősorban hangban éreztem változást, sokkal szebb. A kép meg eléggé kockás. De ennek a SCART-kábel az oka. De senki ne gondolja azt, hogy élvezhetetlen. Nagyon is szép, csak pixeles a kép, de nem zavaró. Nem tudom, hogy a SCART-kábel mekkora felbontást tud adni. Azt hallottam, hogy a Wii komponens kábel tudja a legjobb felbontást. De igazság szerint így is azt mondom, hogy sokkal jobb LCD TV-n jatszani, a Twilight Princess is sokkal a szebb, és hangok is sokkal hatásosabbak. És ha már ott a Wii, akkor kipróbáltam 2 Virtual Console-os játékot is, a Zelda II-t és a Link to the Pastet. Kíváncsi voltam, hogy mi lenne, ha a régi gépeimet is rákötném. Ugyanis a Virtual Console-nak az a lényege (ha valaki nem tudná) hogy 100%-ig úgy jeleníti meg a játékokat, mintha a régi gépeket kötnéd a TV-re. És érdekes. Olyan hangokat hallok meg, amiket eddig még soha nem hallottam. A kép is sokkal szebb, telítettebbek a színek, erősebbek. Sokkal jobb így játszani. Szóval mindenképp új értelmet kap a játék LCD TV-n.

Ami a felvételt illeti, nem sikerült, és nem tudom, hogy miért nem, pedig a DVD felvevőhöz kötöttem a TV-t, és ott játszottam, de a TV csatornát vette fel, de hogy hol követhettem el a hibát…

Egyébként tervben van egy LCD TV a szobámban is. Nekem nem kell olyan hatalmas TV, egy olyan kb. 50-60 cm-es elég lenne. Van egy ilyesféle Samsung modell, 55 cm-es, és 69.999 forint. Nekem az bőven megfelelne.

Nincsenek megjegyzések: