2008. június 30., hétfő

Mai nap "termése"

Ma végigvittem a Shadow Temple-t és a Spirit Temple-t. A Shadow Temple előtt persze a Kakariko Wellt csináltam meg. Ment, mendegélt, csak az volt a rossz, amikor már többedjére leestem, és vissza kellett mászni. De könnyedén meglett az Igazság Lencséje. Aztán be a Shadow Temple-be. Magán a Dungeonön viszonylag könnyen végigmentem. Az volt a vicces, amikor a bitófás résznél ugye meg kell küzdeni egy Stalfossal. És többször leesett. Aztán amikor utoljára szálltam szembe vele, akkor már én "provokáltam le" a szakadékba. Jó buli volt. A hajón most önnyedén végigmentem. Emlékeztem arra, hogy elsőre mennyire nem ment. Aztán még egy érdekességet tapasztaltam, amit eddig nem láttam. Van a Wallmaster, aki nem a plafonról esik le, hanem akit, ha megkardozunk, és megöljük, akkor három kicsi kézre "bomlik". Volt olyan, hogy elkapott az egyik, és azt tapasztalom, hogy amelyik kéz elkapott, az visszanő. Hogy ez most hogyan, miért... Soha életemben nem láttam ilyet, amióta OoT-zek. Aztán még Bongo Bongo megölése okozott komoly fejtörést. Nagyon nehéz volt belejönni, hogy először a két kezet, majd elővenni az Igazság Lencséjét, majd a szemét kell megnyilazni, majd azt kardozni. El is szenvedtem a második halálomat. Aztán mentem is a Gerudo Valley-be. nagyon vártam, mert tudtam, hogy imádom, hogy Spirit Temple-t és alig vártam, hogy bent legyek. Na, kiszabadítom a négy ácsot, megszerzem a Gerudo's Training Groundban a Jeges Nyilakat, átmegek a homoksivatagon, és bemegyek gyerekként, és felnőttként. De most valami nagy baj történt. Ugyanis amennyire élveztem elsőre a Spirit Temple-t, most legalább akkora szenvedésnek éltem meg. Gyerek Linkként végigmenni még nagyon jó volt. Csak felnőttként két komoly elakadásom volt. Először ott a falnál, amelyek részei jobbra-balra mozogtam. Hiába ölök meg mindenkit, még úgy is baromi nehéz felmászni. A másik komoly elakadásom akkor volt, amikor a szobrokat kellett rábírni arra, hogy álljanak rá a kapcsolóra, amíg kimegyek. Arra mondják azt, hogy a puszta szerencsén múlik. Aztán meg a főellenség is nagyon nehezen sikerült nekem. Nagyon nehezen ment a tükrözés. És sajnos el is szenvedtem a harmadik halálomat. Navi iszonyatosan hátráltat. És hiába nyomkodtam a Z-gombot, nem tudtam kitérni előle. Ettől lettem kishíján idegbajos. Marha nehéz volt. Aztán Twinrova az már jó volt, az már ment. Az energia begyűjtése a tükörpajzsba. És végül meghalt. De ezt nem így kellett volna. Rossz érzéssel álltam fel a gép mellől. Nem tudom, hogy lehet, hogy túl sokat vártam, vagy nem tudom, de hogy most korántsem volt annyira jó a Spirit Temple-ben lenni, ez biztos! Na sebaj, majd máskor! Holnap kivégzem Ganondorfot!

Nincsenek megjegyzések: