2007. március 27., kedd

Mindig ilyen napom legyen, mint a mai (akarom mondani a tegnapi ^^)

Már az is önmagában menö dolog, hogy elmarad az első 2 órám, de hogy a 3., 4. is az már tényleg nagyon jó. Úgy volt, hogy bementem rendesen a harmadik órára, ahogy azt illett. Csakhogy a suliban ma volt véradás, és az osztály 2/3-a ott volt, ezért a tanárunk úgy döntött, hogy nem tartja meg az órát, sőt el is ment. Ez mind szép és jó, de nem volt nálam a Nintendo DS amivel elüthettem volna az időt, másfél órát elülni egy padban, azért lássuk be, hogy az iszonyat kellemetlen, akárhogy is nézzük. Ezért úgy döntöttem, hogy fogom magam, és hazamegyek a DS-emért. Két legyet is ütök egy csapásra, mivel szeretek biciklizni, és 20 perc az út sulitól hazáig, és kell is, mivel nem vagyok egy manöken-alkat! 😅 Amikor hazamentem, annyira csábított a Mario Party 2, hogy mondom otthon maradok, és játszok vele, majd visszamegyek 5. órára. Le is ültem játszani. Hát mit mondjak? A játékokra is igaz, hogy sokkal másabb, izgalmasabb tiltott időben játszani, mint akkor, amikor szabad. A 20 körből 9 kört tudtam menni, mert vissza kellett mennem a suliba, de délután folytattam. És a mai nap se lesz akármilyen, de erről majd este! ^^

(Importálva a http://www.smb.gportal.hu oldalról)

Nincsenek megjegyzések: