2007. március 25., vasárnap

Antik ingatlan szellemes olasz tulajdonostól eladó

Aki gyűjti az 576 Konzolokat, annak ismerős lehet a fenti (szerintem) nagyon találó mondat. 2002. februárjában ezzel mutatták be a Luigi’s Mansiont. Hogy miért írtam le? Azt majd később, elsőre annyit, hogy tegnap ismét Pesten voltam, Norbival és egy barátjával, Danival a Petőfi Csarnokban, hátha találunk valami menö dolgot. Végülis én találtam ^^ Egy Luigi’s Mansiont 3000 forintért, és egy Game Boy Advance Game Link Kábelt, eredeti Nintendót, dobozával 2000 ft volt. Azért a Luigi’s Mansion külső borítója eléggé szedett-vetett. De az a lényeg, hogy működik, meg megvan a leírása magyarul is, nemcsak angolul. Maga a játék? Egyszerűen csoda! Grafikailag szerintem még a mai játékok között is megállja a helyét! Olyan részletesen ki van dolgozva minden animáció, olyan kifinomultak a mozgások, hogy szerintem még talán Wii-re is elmenne (na jó, ez lehet, hogy egy kicsit túlzás! ^^) Luiginak a mozgása talán még érdekesebb és viccesebb, mint eddig. A játékról még sokat nem tudok mondani, mert még nem sokat játszottam vele, nagyon remélem, hogy nem fog a Super Mario Sunshine sorsára jutni! ^^

(Importálva a http://www.smb.gportal.hu oldalról)

Nincsenek megjegyzések: