2006. augusztus 18., péntek

Mario Party 6 – Újításokkal

Rengeteg sok érvet tudok tudok felsorolni amellett, hogy miért olyan fantasztikus a Mario Party 6. Grafikai színvilág, hangulat, zene, fantasztikus mini-játék, de ami talán a legfantasztikusabb, hogy visszatért a vásárolgatós szisztéma. Ami utoljára az 1. részben volt benne, aztán törölték, de hogy miért, azt nem értem. Pedig nagyon sokat dobott az első részen az, hogy rengeteg sok cuccot lehetett vásárolni, ettől mindig egy kicsit más, több volt a játék. De Hála Istennek ezt a 6. részben visszahozták. Jóllehet, egy kicsit változott a rendszer, hisz itt már nem érmékért vásárolsz, hanem csillagokért, és hogy hány csillagot vásárolsz, az attól függ, hogy játszol. Nagyon nagy örömmel látom, hogy a gép hihetetlen nagy intelligenciát ér már meg, hisz nemcsak az alapján ad minél több csillagot, hogy milyen jól játszottál, hanem nézi az igyekezetet is. Lehet, hogy nem játszottál annyira jól, de ha a gép látja, hogy fejlődtél azt is csillagokkal jutalmazza. Nos, az igazság az, hogy nekem Party Mode-ban a gépi játékosok “Hard” módja túl egyszerű nekem, emiatt úgy döntöttem, hogy megveszem a “Harder” és a “Brutal” módot. Mindkettő fejenként 30 csillag. Csak úgy kíváncsiságból, amikor Party módot játszottam, beállítottam a gépi játékosokat “Brutal” módra, hogy vajon tényleg olyan kemények-e. Hát, mit mondjak, alaposan megizzasztottak. 😀 Ez tényleg kegyetlen, ahogy a mini-játékokban harcolnak a győzelemért. A végére éppen csak, hogy harmadik lettem. Ha a végén nem kapok bónusz csillagokat, olyan negyedik lettem volna, hogy öröm lett volna nézni. Viszont a Solo módban vigyázni kell. Hardra állítottam Mini-Bowserék képességét, mert tudtam, hogy ez Party módban inkább Easynek felel meg nekem, de nem. Nagyon kegyetlen. És ez még csak a Hard. Milyen Lehet Brutalban? :-S No, és itt beszélnék arról a bizonyos “igyekezetről” amit a gép csillagokkal jutalmazott. Nagyon sok mini-játékot elveszítettem, de soha nem adtam fel, és mindig harcoltam, jóllehet a végén vesztesen kerültem ki, a végére mégis 22 csillaggal lettem jutalmazva, ami soknak számít. Erről beszéltem, hogy értékel a gép. Mindig is tudtam, hogy a Nintendónak lelke van. ^^

Nincsenek megjegyzések: