2006. augusztus 17., csütörtök

Super Mario Land – Küldetés teljesítve

Egy olyan másfél, 2 hónapja szereztem be a Super Mario Landet Game Boyra, nagyon menö játék. 12 pálya van rajta 4 világra osztva. De hisz nem is várhatunk el nagyon többet, hisz ez az első Game Boy játék. És kb. 2 hónap kemény harc után sikerült végigvinnem. Igazából egyáltalán nem baj, hogy ilyen sok időt vett igénybe, hisz így az első 2 világot már végig tudom csinálni anélkül, hogy meghalnék. A 3. világtól nagyon bedurvul. A 3-2es pályát elneveztem “redukáló-pályának”, hisz 16 élettel mentem oda először, és 4 életem volt, mire végeztem :-S Nagyon jól kitalálták a játékkészítők, hogy hol legyenek a pókok, hogy olyan helyre érjenek, ahol a legkevésbé számítasz rá. A 4. világ nem is annyira nehéz, inkább hosszú. Tatanga a fő-fő ellenség legyőzése pedig nagyon kemény munka. Nagyon sokszor meg kell lőni, hogy végleg elhalálozzon. No de pont ettől érdekes egy játék, hogy minél nehezebb. De sikerül. 😉 Daisy megmentve, és még ma is együtt repülnek Marióval, ha meg nem haltak. 😉

(Importálva a http://www.smb.gportal.hu oldalról)

Nincsenek megjegyzések: