2024. április 4., csütörtök

Haikyuu!! OST - Cél elérve!

Még az év elején kitaláltam, a Haikyuu!! első évadának 10. évfordulója alkalmából az összes OST albumot meghallgatom 2000 alkalommal. Ez ma sikerrel abszolváltam.

Mondjuk ezt nehéz definiálni, mert nem arról van szó, hogy egy teljes albummeghallgatást számít a Last.fm 1-nek, hanem a rajta lévő dalokat hányszor hallgattam meg. Tehát ha egy albumnak 12 dala van, és meghallgatom az egész albumot, akkor azt 12 meghallgatásnak számolja.

Így az albumon szereplő dalokat együttesen hallgattam meg legalább 2000 alkalommal. Menőség. Szeretem a statisztikákat, mert sok mögöttes információt le lehet szűrni belőle. Ebből például azt lehet leszűrni, hogy 15 éve vagyok tag a last.fm-en, Haikyuu!!-zenével meg 5 éve ismerkedtem meg. És hogy mindegyik album jelen van a minden idők 10 legtöbbet hallgatott album listáján (legszámítva az idén megjelent Gomisuteba no Kessen OST-t), talán jól jelzi, hogy mekkora szerepe van a Haikyuu!!-nak az életemben. És ez már így is marad, amíg élek.

Nincsenek megjegyzések: