2022. október 26., szerda

Megfelelő kiadású The Legend of Zelda: Ocarina of Time

No, ha nem a CeX-ből sikerült venni The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D-t €25-ért, akkor majd a Marktplaats-ról €15-ért. Végre újra megvan az első kiadás. Ráadásul teljesen holland nyelvű a doboza meg a papírja is.

Be is tettem kíváncsiságból a játékot a 3DS-be, kijátszotta a játékot az előző tulaj. Az az igazság, hogy én még nem, és most láttam először azt, hogy a Master Quest választható játék lett volna a játékon belül. Egyszer biztos, hogy végig fogom én is vinni.

És az a bizonyos papír, ami nélkül nem lehet teljes a játék.

És azért tényleg azt gondolom, hogy ennél a játéknál nagyon nem mindegy, hogy melyik kiadás van meg. Talán ez az egyik legszebb borítójú Zelda játék, ahol nemcsak maga a táj gyönyörű, ráadásul a szabadságot, messzeséget érzékelteti, hanem az is, ahogy Link száguld Eponán, mintha ő maga is a kaland nyújtotta szabadságot élné meg. Ezért szeretem ezt a borítót. És ebbe a Nintendo Selects logo a bordó kerettel csúnyán belerondít.

Még az a PEGI 12-es logo diszkréten meghúzódik a bal-alsó sarokban, de a keret... A hátsó dobot persze ugyanaz, csak nálam a nyelv más.

Az újabb kiadást megpróbálom eladni Marktplaats-on. €15-re állítottam be az árat (és akkor ingyen volt a csere), de ha valaki felajánl érte €10-et is, azt is elfogadom, de annál lejjebb biztos nem megyek. A Marktplaatsnál ugyanis arra is van lehetőség, hogy én ugyan megadok egy árat, de felajánlhat érte egy alacsonyabb árat, aztán meg lehet beszélni.

Mindenesetre ezzel végre újra megvan minden Nintendo 3DS játék.

Nincsenek megjegyzések: