2022. augusztus 15., hétfő

Csak hogy ne menjenek simán a dolgok...

Hát, nem teszem zsebre, amit most a hétvégén megéltem. Azért a hollandok is tudnak "csodákat" művelni. Az a lényeg, hogy fel kellett tölteni arra a weboldalra különböző dokumentumokat, akik megadták a prioritást az albérletre, és akikkel szerződést kötök. Kértek ugyanis egy bizonyos "studiebewijs" nevű dokumentumot. Ez lényegében az igazolás arra, hogy az egyetem felvett engem.

Hát gyorsan kiderült, hogy ilyenem nincs. Alaposan szétnéztem az E-mailjeim között, semmilyen Studiebewijs-t nem találtam. A csavar a dologban ott volt, a szobát péntek délután fogadtam el, és 48 órát kaptam arra, hogy mindent feltöltsek. Tehát vasárnap délutánig kellett feltöltsek mindent. Főtt a fejem rendesen, mert fogalmam sem volt, honnan szerezzem meg a hiányzó papírt, hiszen a hétvége hollandoknál is hétvége. Senkit nem tudtam elérni. Drága holland barátommal, Humbby-val úgy néztünk utána, hogy mégis hogyan tudom elérni a Studiebewijs-emet. Elmondása szerint a studielink.nl oldalra kellene regisztrálnom, és ott érhetem el. Végig is mentem rajta, rengeteg kérdésre kellett válaszolnom, de ezzel a hosszú regisztrációval csak azt értem el, hogy kaptam egy vadonatúj profilt és még egyszer jelentkeztem az egyetemre.

Az idő közben elment, én meg kapom az E-mailt, hogy törölték a szerződést. Ez azon kevés esetek egyike, ami nagyon tud dühíteni, amikor valami az én hibámon kívül nem sikerül. Nem is volt más választásom, kapott az Idealis egy "erősebb" hangvételű E-mailt, hogy ezt nagyon nem így kellett volna. Végülis ma reggel meghosszabbították a dokumentum feltöltési határidőt, és elkértem az egyetemtől a beiratkozásról szóló papírt. Ezt a papírt tényleg nem láttam még. Feltöltöttem és ezzel lett rendben minden.

Már csak alá kell írni online a szerződést, és remélem több gondom vele. De ez az egész nagyon nem hiányzott.

Nincsenek megjegyzések: