2022. július 14., csütörtök

Az első vonatút Budapestre

Ma 16 éve, azaz 2006. július 14-én mentem először vonattal Pestre, úgy, hogy ettől kezdve jártam gyakran a fővárosba. Nagy vízválasztó volt számomra ez a nap, mert ekkortól kezdtem el arról álmodni, hogy majd egyszer Pesten fogok élni. 16 év alatt sok minden változott, de ez a nap soha nem fogja nálam jelentősségét veszteni, mert akkor tényleg az történt, hogy lezártam életem addigi szakaszát és egy újat nyitottam meg. Ekkortól kezdtem a magam módján felnőtt életet élni. És hát eléggé göröngyös úton, de úgy néz ki, hogy ez valamikor mostanra fog beérni.

Mindenesetre néhány képpel megemlékeznék erről a napról. Néha előveszem a 2006-os képeket, érdekes látni, hogy mennyire másképp nézett ki akkor a Békéscsaba vasútállomás.

Ha jól emlékszem, akkor az 5:25-ös vonattal mentem akkor.

Nincsenek megjegyzések: