2022. június 21., kedd

Ring Fit Adventure végigjátszva

A múlt héten, összesen 94 napnyi játék utána végigjátszottam a Ring Fit Adventure alapjátékát. Szerettem nagyon, bár annyira nem izzasztott meg. Inkább akkor volt rossz, amikor egy-egy fajta gyakorlatot kellett túl sokszor egymás után csinálni. Például több karizom erősítő gyakorlat után már éreztem, hogy ég a karom. Illetve, amit nagyon nem szeretek és borzalmasan megszenvedtem, amikor le kellett guggolni. De nem teljesen, hanem valamennyire tartani magunkat, akkor tényleg volt olyan, hogy le kellett ülnöm utána mert alig éreztem a lábamat. Ezeket a gyakorlatokat mind végigcsinálom, mert csak erősödhetek általuk, de egyébként itt is megvan a módja annak, hogy elcsaljuk, de akkor meg az egésznek nincs értelme.

Egyébként a 222. szintig jutottam el.

Illetve ami szintén meglepett, hogy totál azt hittem, hogy Drago egy Bowser-féle vérbeli gonosz, erre még ő kér bocsánatot, hogy annyi bajt okozott.

(Ha már hollandul van írva, akkor egy kis nyelv: A "Het spijt me" után én lazán "voor"-t mondanék, nem "van"-t... De nálam mindig az elöljáró szavak és a vonzatos igék törik meg a nyelv logikáját) Egyébként nagyon jó volt hollandul végigjátszani. Többen is írták a Ring Fit Adventure Reddit oldalán, hogy eléggé gáznak tartják az angol hangot, ezért valami másik nyelvre váltanak. Tényleg kellemetlenül lányos az edző hangja. Hollandul meg igazi férfi edző hangja van, ráadásul ahogy mondja a dolgokat, az is kifejezetten lelkiesítő, inspiráló. Úgyhogy a holland szinkronosok kiváló munkát végeztek, érdemes név szerint is megemlékezni róluk.

Szóval jó volt. A végén a köszönet jól esik.

A végén a tréner sziluett meg teljesen kidőlt.

(Ez is egy olyan mondat a hollandban, amit nem "bij"-jel írnék, hanem "naar"-ral, hiszen az jelzi az irányt, hogy valahova megyünk. De úgy tűnik, másképp kell megérkezni) A játéknak nincs vége, mert valójában nem 23 világból áll az egész játék, hanem 69-ből. Ugyanis a 23 világ ismétlődik még kétszer, csak persze nehezítve. Már folyamatban van, a 27. világnál járok. És majd szépen fokozatosan elviszem a legvégéig, és talán az 500. szintet is elérem majd?

Nincsenek megjegyzések: