2022. június 10., péntek

A második Mario Kart Hungary verseny

Megvolt a második Mario Kart versenyem, és mondhatni, kimagasló eredményt értem el, a 4. helyen végeztem 206 ponttal. Nagyon örülök ennek az eredménynek még akkor is, ha a csapat egyébként ketté lett választva. Ezen a héten (tudomásom szerint) hozták létre a haladó csapatot, oda kerültek a jobbak. Én maradtam a kezdőben, de felvetettem annak a lehetőségét a Facebook csoporton belül, hogy nem-e lehetne két külön időpontban a kezdő és haladó verseny. Egyrészt, szívesen kipróbálnám magam haladóban, másrészt, miért is ne játszhatnék heti két alkalommal? A heti két alkalmas lehetőséget már korábban felvetettem (ha arról van szó, tudok ötletelni), mert ha valakinek nem jó a péntek, tudjon máskor is játszani. Erre érdemleges válasz nem jött, de a két külön csapat lehetősége jó alkalom arra, hogy két időpontban legyenek.

A játék egyébként nagyon jó volt, többször vagyok dobogós helyen, egyszer nyertem is. Úgyhogy tartom magam egy szinthez.

Nincsenek megjegyzések: