2022. február 17., csütörtök

New Super Mario Bros. fókuszban

Nem egyszer tapasztaltam már azt, hogy újra felfedezni egy játékot is tud akkora élmény lenni, mint először játszani egy játékkal és azonnal beleszeretni. Ilyen nálam most a New Super Mario Bros., ami új értelmet nyert nálam Wii U-n és ugyanazzal a lendülettel játszom, mint annak idején, amikor megkaptam a játékot (2007 karácsony). Már kész is az első két világ. Jól is ment és maga a játék is élmény volt. A 2. világot azért szeretem nagyon, mert ez a puszták országa (a Super Mario Bros. 3 óta a 2. világ szinte mindig sivatag), mert a pálya zenéjét annyira szeretem, hogy képes vagyok csak azért csak azért járkálni a pályán, hogy minél többet halljam.

És az az érdekes, hogy nem a régi időkre gondolok, amikor játszok, hanem az újra felfedezésnek örülök, hogy most, 2022-ben ugyanúgy élményt okoz a játék, mint annak idején 2007-2008-ban.

A másik, ami nagy örömöt okoz, hogy csak nem kell sietni a Nintendo DS játékok megvásárlásával, ugyanis elolvastam Nintendo Life-on is a hírt és egy nagyon fontos részlet szerepelt benne:

Users who link their Nintendo Network ID wallet (used with Wii U and the Nintendo 3DS family of systems) with their Nintendo Account wallet (used with the Nintendo Switch family of systems) can use the shared balance to purchase content on any of these systems until late March 2023. After that, the balance can only be used to purchase content for the Nintendo Switch family of systems.

Mivel nálam alapvető volt, hogy összekötöm a Nintendo Netword ID-t a Nintendo Account-tal, ezért nálam is él az, hogy jövő év március 31-ig szabad a vásár! Pont ezt próbáltam most ki, ugyanis úgy vettem meg a New Super Mario Bros.-t, hogy a Nintendo Accounts weboldalon keresztül töltöttem fel €10-t és mivel a két profil össze van kötve, ezért nemcsak a Nintendo Switch-en jelenik meg a €10, hanem Nintendo 3DS-en és Wii U-n is. Így tudtam megvenni Wii U eShop-on keresztül a játékot. Ezek szerint több mint egy évig vehetem meg azokat a játékokat, amiket még meg akarok venni. Úgyhogy sokszoros az öröm, eddig eléggé háttérben volt az utóbbi időkben Nintendo, de most valószínűleg megint fókuszban lesz.

Nincsenek megjegyzések: