2011. augusztus 19., péntek

A múlt hajszolása, valamint születésnapi köszöntő

Ma elmentem a Game Parkba, ha már ritkán eszembe jut, legalább elnézek arra, bár a világvégén van a Kucorgó tér, a XVII. kerületben. Igaz, hogy egy busz visz oda Örs Vezér Terétől (97E) és Kőbánya-Kispesttől (202E), de legalább fél órát kell utazni. Néha, amikor betérek, mindig abban reménykedek, hogy nem magasak az árak, és igazából nem is olyan rossz a Nintendo Magyarország, de amikor látom, hogy a Wiimote 11.900 forint (Motion Plus nélkül), és a legjobb Wii játékok 12.000 forint felett vannak, akkor kénytelen vagyok belátni, hogy itt már minden más. Na, nem azt mondom, hogy régebben (2006 óta ismerem őket) ők voltak a legolcsóbbak, de megfizethetőbbek voltak az áraik. Bár a nosztalgikus élmények miatt jó dolog visszanézni, de hogy én itt vegyek játékokat... Ahhoz nagyon jól fizető munkámnak kell, hogy legyen, hogy ennyire nem számítsanak az árak.

Ma van Chihiro Yonekura 39. születésnapja. Felköszöntöttem Twitteren. ^^' Mondjuk nem válaszolt rá, de mivel tudom, hogy a japánok igencsak érzékenyek a megszólításra, ezért nem tudtam hogy szólítsam meg. Először "Yonekura-san"-ra gondoltam, mert tudom, hogy Japánban, csak azok hívják egymást a keresztnevükön, akik között bizalmi a kapcsolat, vagy nagy barátság van kettejük között. Végül megszólítás nélkül hagytam. De ide kiírom a teljes nevével: お誕生日おめでとう米倉千尋! ^_^

Nincsenek megjegyzések: