2011. augusztus 14., vasárnap

Mario Kart 64 és Wii Fit Plus

Készen van az új Mario Kart 64-ben is minden kupa és serleg aranyban. Valaki jelezze már, aki meg tudja csinálni Extrán a Toad's Turnpike-ot anélkül, hogy sérülne, mégis hogy lehet megcsinálni? Nekem még soha nem sikerült. Ráadásul még az a nagyon rossz, hogy elég gyakran követik egymást a kocsik, és egy neked jön, akkor nem ritka, hogy láncreakció-szerűen neked jön a többi is, és képtelenség szabadulni a fogságukból. Ezért kell ott elővigyázatosnak lenni. De többet tényleg nem tudok írni, mert ami élmény, érzés, azt mind leírtam már korábban a játék kapcsán, maga a mű meg annyira alapvető számomra, hogy ezen kívül semmi nehézséget nem okozott megcsinálni mindenhol az arany kupát és serleget.

Inkább a Wii Fit Plus. Kétségtelen, hogy a legpozitívabb változás az elődjéhez képest az, hogy számolja az elégetett kalóriát. Ezen túlmenően a My Wii Fit Plus-ban van egy "Calorie Check" szoba, ahol azt láthatjuk, hogy egy-egy étel mennyi kalória kb, és beállíthatunk egy napi célt, hogy mennyit szeretnénk elégetni. Én a választható legmagasabbra mentem, a 415 kalória. Ez egy tábla csoki (ami 100 grammos) kalóriaértékének felel meg. Ezt így megmutatja a program. Sikerült is ma ennyit edzenem, ehhez 1 óra 47 perces intenzív testmozgásra volt szükség. Nagyon lefáradtam a végére. Azért tényleg elképesztő, hogy milyen könnyen megesszük az egy tábla csokit, de ugyanezt ledolgozni nagyon fárasztó és izzasztó munkával jár. De megérte. Sokkal jobban érzem magam most. Csak sajnos látszik, hogy az utóbbi időkben csak futottam, és a testedzést igencsak elhanyagoltam, nagy visszaesés látszik meg. Miután minden nap szeretnék 415 kalóriát ledolgozni, ezért, újra fogom őket csinálni nap, mint nap. Kipróbáltam mind a 15 Training Plus gyakorlatot. Nagyon szórakoztató mind. A másik nagy előnye a Wii Fit Plus-nak az elődjéhez képest, hogy nemcsak a testet edzi, hanem az elmét is. Két kedvencem van, a Rhythm Kung Fu és a Rhythm Parade. Ez a parádé ez kész, már amiatt is sokat hibáztam rajta, mert annyit röhögtem az egészen, hihetetlen szórakoztató. Szóval tényleg csak pozitívan tudok nyilatkozni a programról, akinek megvan a sima Wii Fit, annak mindenképp érdemes a folytatásra beruházni! Részletes ismertető a gaming blogban olvasható.

Nincsenek megjegyzések: