2011. augusztus 13., szombat

Mario Kart 64

Azért akárcsak a Super Mario 64 esetében, már csak a borító miatt is megérte megvenni. Hatalmas különbség van az új javára, nagyon örülök, hogy találtam egy nagyon szép állapotút. De, hogy mekkora a különbség, arról képet is csináltam.

Ugye milyen csodásan néz ki a felső? Azt 2000. július 11-én vettem, ha jól emlékszem 10.500 forintért. De milyen volt már! Mondták nekem, hogy 11.000 forint, de nekem odaadják 10.500 forintért. Ahányszor kikölcsönöztem, adhatták volna 8.000 forintért. -_-' Na mindegy. Persze régen nem volt ennyire használt, de a fene se érti, hogy mitől kopnak ennyire a Nintendo 64 kazetták matricái. De erre az újra nagyon fogok vigyázni. Amikor először betettem, szép nagy adag mentés volt rajta, az volt az első dolgom, hogy csontig kitöröltem mindent, mintha újonnan lenne meg a játék. Más mentése nem az enyém (milyen logikus, igaz?), ezért nem szeretem, ha rajta van az én példányomon, ha használtam hozzám került, ezért ha használt játékot veszek, első dolgom kirobbantani minden adatot a játékból. A Grand Prix-kon az arany kupákat nem lesz nehéz megszerezni, mostanáig minden arany kupát 50 cc-ben. Az időmérőn az eredményeket lesz majd húzósabb megtölteni. De amennyire élvezem a játékot, semmiség lesz megtölteni.

Azért a Nintendo 64-ben is szebben mutat az új Mario Kart 64:

A régi Mario Kart 64-et meg kitettem Vaterára. Akinek kell, akár már 100 forintért elviheti. Nem akarok nyerészkedni rajta, és nekem már semmi szükségem nincs rá. Akit érdekel az alábbi linken megnézheti, licitálhat rá:

Mario Kart 64

Ja, és a mai nappal átléptük a 20.000 látogatót. Köszönöm mindenkinek. ^_^

Nincsenek megjegyzések: