2011. augusztus 12., péntek

Hatalmas akciók a Console Corner-ben

De előbb JoeyStation. Múlt héten meghirdették, hogy érkeztek be hozzájuk Nintendo 64 játékok, és volt köztük Mario Kart 64 is. Ahogy írtam róla, amikor vettem Super Mario 64-et, a Mario Kart 64-em is eléggé meg van kopva, így azt is szeretnék venni még egyet, ezt ma megtettem. A 3000 forint miatt kicsit szívtam a fogamat, de úgy gondoltam, hogy ez egy soha vissza nem térő lehetőség, arról nem is lelkesedve, hogy a Game Park-ban 5000 forintért adják arra hivatkozva, hogy a Mario címeket mindig azonnal elviszik, mindegy mennyibe. Valóban, most nézem a weboldalukat, azóta is viszik azt az egy darabot. Még nem próbáltam ki, majd este lesz rá időm.

De ha már a Blaha Lujza térnél vagyok (a Rákóczi utcában van a JoeyStation), akkor átmentem a ConsoleCorner-be, hogy olcsóbban vegyek egy régebbi Konzol magazint, és ott olyan Wii akciókat láttam, hogy kishíján padlót fogtam, amikor megláttam: AZ ÖSSZES WII JÁTÉK MAXIMUM 3000 FORINT!!! És volt Wii Fit Plus-uk 2.000 forintért. Jó állapotú volt, gondolkodás nélkül megvettem! Nagyon régóta szerettem volna ezt, csak mindig halogattam, mert a legolcsóbb helyen is 6000 forint, annyiért megvettem volna csak a programot, de nem volt rá pénz. De így... Megkérdeztem egyébként az eladó srácot, hogy miért ennyire olcsó, és azt mondták, hogy mert azt tapasztalják, hogy meghalt a Wii... Mindezt arra alapozva, hogy mivel már az XBOX360-nak, és a PS3-nak is van már mozgásérzékelése, ezért a Wii iránt nagyon megcsappant az érdeklődés. Nem alaptalan elgondolás, de azt azért nem hiszem el, hogy a Wiit így megöli a másik két rivális konzolgyártó cég. Na mindegy, azt kimondtuk, hogy legalább a Wii tulajok jól járnak. Egyébként DS és 3DS játékok is jó áron vannak.

A Wii játékaik listája itt elérhető.

Nincsenek megjegyzések: