2011. május 2., hétfő

Wii Fit

Végre tudok Wii Fitezni. :) Ma átmentem bagszihoz, és kölcsönadta a Balance Boardot. A program már régóta megvan, még Vaterán vettem 2.500 forintért. De azóta nem volt alkalmam kipróbálni, pedig szerettem volna. Az első albérletemben anyagi lehetőség nem adódott arra, hogy megvehessem, a második helyen gyakorlatilag hely nem volt, most meg van hely, és kölcsönbe kaptam, úgyhogy itt a lehetőség. :) Sokan kétségbe vonják a Wii Fit fogyasztó hatását, hát tanúskodni mernék amellett, hogy aki komolyan csinálja a gyakorlatokat, az nem csak fogyhat, hanem még izmosodhat is. Bár helyet azért kéne varázsolni, mert kicsit rendetlenség van, majd holnap kigondolom, hogy legyen.

Ma csak épp az alapvető teszt-gyakorlatokat csináltam valamint, megmértem magam. A Wii Fit szerint az 5' 6" (kb. 171 cm, ekkora vagyok) mellé 72 kg párosul, aminek, hogy őszinte legyek nagyon örülök, mert ez arról tanúskodik, hogy a tavaly nyári fogyásomból nem híztam vissza semmit. Ugyanakkor meglep, mert azért egy párszor csináltam nagyobb lakomát magamnak, ennek fényében sikerült megtartani a súlyomat. De az biztos, hogy a cipőválasztás tényleg nagyon fontos. Még tavaly ősszel vettünk a téli szezonra (azt hiszem, még írtam is róla) ilyen most divatba jövő "felhajlított sarkú" (jobb szót nem tudok rá) cipőt (így néz ki), aminek az az előnye, hogy az egész talppal lépünk, így máshova helyeződik a testsúly, ezáltal kevésbé fáradunk el séta közben, és amit észrevesznek rajtam az az, hogy sokkal inkább kihúzom magam, bár enne véleményem szerint lélektani okai is vannak. Tehát a Wii Fit. Most csak a legalapvetőbb egyensúlyi gyakorlatokat végeztem el, mert a lakótársak már alszanak, és nemigen akarok hangoskodni, de holnap ezer örömmel vetem alá magam a testmozgás örömeinek. :) Már nagyon rám fér.

Nincsenek megjegyzések: