2009. április 3., péntek

Tehén a víz alatt!

Már eddig is sok érdekességet tartogatott a nehezített Ocarina of Time, de a harmadik Dungeon vicces is. Na de ne szaladjunk ennyire előre. Több próbálkozásom is kudarcba fulladt. Például a Zora's Riverben a szív negyedeket sem sikerült felvenni. Vagy a Zora's Riverben meggyújtani a fáklyákat, sem sikerült. Egyébként észrevettem, hogy a Master Questben hamarabb robbannak a bombák. A több sikertelen próba után úgy döntöttem, hogy csak a legfontosabbakat csinálom. Például a merülési játék. Az elsőre sikerült. De hisz ez rém egyszerű. Aztán átmentem a Lake Hyliába az üveg levélért, majd azt átadtam a királynak. Utána fogtam egy halat, és bementem az Inside the Jabu Jabu's Belly Dungeonba. Hát ilyet, még nem láttam. Tehén a víz alatt! Alig hittem a szememnek! És őket kell megcsúzlizni a titkos zár megnyitásához. Eszméletlen dolgok! Bár ezt a Dungeont még a sima OoT-ben sem szerettem annyira. Itt inkább csak a túlélésre mentem. Most se sokkal jobb. A többit holnap.

Nincsenek megjegyzések: