2009. április 5., vasárnap

Aggályok a Master Quest kapcsán

Tegnap azért vittem a Master Questet. Csináltam a Jabu Jabu dungeont. Elvittem egész a végéig, csak a nagy kulcs megszerzése közben haltam meg. És itt mentettem is. De azért durva ez a hely. Csak nehogy valamelyik állatvédő szervezet meglássa a játékban ezt a helyet. Azt hiszem, lennének tüntetések, meg követelések, ha meglátnák, hogy tehén a víz alatt, falhoz rögzítve, és nekünk csúzlival meg kell célozni őket. Na de komolyra fordítva a szót, jó játék ez, de amíg van a Majora's Mask, addig azzal játszok!

Ma is játszottam vele, csináltam a dolgokat. Még mindig nagyon ledöbbent, hogy mennyivel szebb a grafikája az Ocarina of Time-nak, a karakterek kidolgozottsága szinte a GameCube minőséget kóstálja. Megtanultam a Song of Healinget, és újra a régi Link lettem. Megint meg kellett szerezni a kóbor tündért, hogy sima Linkként is legyen varázslatom. Majd a Bombers Notebook megszerzése után próbáltam szívnegyedeket szerezni. Hát nem tudom, mit képzelnek. Az első olyan volt, hogy a postás elszámoltatott 10-ig. De úgy, hogy nem mutatja az időt, és nekünk kell PONT 10 másodperc után kell lenyomni az A-gombot. 10.00-kor. Egyszerűen képtelenség. Pláne, hogy minden újabb próba 2 rúpiába kerül. Nagyon nem csináltam mást, mentettem a bagollyal.

Nincsenek megjegyzések: