2009. április 7., kedd

Majora's Mask – Woodfall Temple

Még tegnap elültettem a Deku Nut’s Palace-ban a rejtett helyen a babot, megöntöztem vízzel, így megnőtt. Így nem kell kikerülni az őröket, de így is sok problémám volt. Ugyanis a Deku Scrubok egy nagyon kicsi platformon vannak, nagyon nehéz volt eltalálni. Csak később jöttem rá, hogy buborék hatására meghal. Előtte legalább 1 óráig csináltam azt, hogy szinte mindig leestem. Így már könnyebb volt, de néha még így is leestem, mert rosszul céloztam be. De amikor elértem a bebörtönzött majmot, megtanította a Sonata of Awakening dalt, amivel a Woodfallban megnyílik a Woodfall Temple. És hát bementem.

A zenéjére már régóta felfigyeltem, iszonyatosan tetszett. Reméltem, hogy a Dungeon is jó lesz. Összegzésképp talán azt tudnám mondani, hogy sok a szivatós hely, de élvezetes. Próbáltam menteni, amikor kapom a hírt, hogy Dungeonban nem lehet. Hát mondom, szerencse, hogy csak négy van belőlük. Nagyon sok jó dolog van, de 3-4 óra múlva már nemigen tudtam figyelni. Nekem ennyi játékidő egyhuzamban sok, kissé leamortizáltnak éreztem magam. Már a Dungeon végén jártam, de még egy komolyabb “küldetést” kellett megcsinálni, de már nem ment. Ekkor jutott eszembe az, hogy kijátszok egy kiskaput. Kimegyek a Dungeonból, előtte van egy bagoly, ott mentettem. Nagyon remélem, hogy így menni fog, és ha ma visszamegyek, akkor megmarad minden, amit megcsináltam. Végülis az idő marad, így remélem, hogy a Dungaonban is már csak a végére kell menni. Illetve ez így még nem igaz, mert 15 kóbor tündért kell megtalálni, és eddig csak 11 van meg. Abból is meg kell találni a maradék 4-et. A Middle-bossok meg rém könnyűek. Kettő van belőlük. Az első, a Dinolfos pár kard általi sebzés után meghalt. A második egy béka, gekkó, már nehezebb, összetettebb, de meg lehet csinálni. Már megvan a térkép, iránytű, és a nagy kulcs. Ma megkeresem a négy tündért, és legyőzöm a főellenséget.

Nincsenek megjegyzések: