2017. augusztus 27., vasárnap

Vasárnapi verseny néhány érmével

Érdekes volt a vasárnapi veteránok eredmény. Eléggé szélsőséges játékkal sikerült végül elérni ezt az eredményt. Nem az első játékkal csatlakoztam, ráadásul kétszer le is dobott a rendszer, úgyhogy körülbelül 83-84 pontot saccolnék magamnak, ha minden rendben ment volna. Többször voltam utolsó is, de ami nagyon meglepett, hogy kétszer voltam harmadik, sőt egyszer még második helyet is sikerült elérni. Az egy nagyon érdekes eset volt. A Dragon Driftway pályán Mókival egymás mellett voltunk, mind a ketten a Bullet Bill-t aktiválva. Csak ő járt rosszabbul, mert korábban aktiválta, és akkor is mellettem maradt, amikor ő már kijött belőle, és áldozata lett a Bullet Bill-emnek, és egyszer csak a második lettem. Azt hittem, hogy van még egy kör, de aztán láttam, hogy Subi mögött célba értem 2. helyezettként. Azért hadd hozzam kifejezésre, hogy küszködtem a könnyeimmel, amikor képzeletben a nyakamba akasztották az ezüstérmét. És kétszer voltam harmadik, egyszer a Baby Park pályán. Ami pont azért a kedvencem, amiről írtam már korábban. Rövid a pálya, könnyű kiismerni, ezért mindenki szívat mindenkit, így "nevető harmadikként" értem be harmadik helyezettként.

Ez az öröm oldala a dolognak, a bánat oldala az egyenletlen játék, és a még mindig utolsó hely. A végére kezdtem rájönni arra, hogy azért vagyok sokszor utolsó, mert könnyedén veszem néha a játékot, és sokszor rosszul veszem be a kanyart, leesek, figyelmetlen vagyok, és hülye hibák miatt veszek oda. Írtam már erről korábban is, remélem, hogy a következő játéktól kezdve ezt következetesen tudom tartani. A végefelé kipróbáltam ezt, nem is voltam már utolsó akkor. De az az érdekes, hogy időmérőben semmilyen hibát nem engedek meg magamnak. Amint beáll valami gikszer, azonnal indítom is újra a pályát. Igyekszek változtatni ezen a következő játéktól, aztán bízzunk, hogy meglesz az eredménye, és többet leszek a középmezőnyben.

Nincsenek megjegyzések: