2017. augusztus 26., szombat

Pénteki Mario Kart verseny meglepetésekkel és fordulatokkal

Több hét után visszatértem a Mario Kart online bajnokságra, és azt kell mondjam, hogy jót tett a pihenés, ugyanis sikerült többször jó eredményt elérni, és végre meglett a 100 pont. Bár az az igazság, hogy nem az igazi az élmény, mert már annyiszor keringtem a 100 pont körül (96-99 pont), hogy már túl sokat dolgoztam érte, és már nem élmény learatni a munka gyümölcsét, mert az a gyümölcs már kicsinek tűnik. Szeretek megdolgozni valamiért, de ha túl sokat kell valamiért dolgozni, az leértékeli a munka gyümölcsét. Mindenesetre volt néhány nagyon jó eredményem, ugyanis kétszer voltam harmadik helyezett! Először a Toad's Turnpike pályán, de ott előtte egy teljes kör erejéig ELSŐ is voltam. Már elkezdtem könyörögni a 3. kör elején, hogy ne vegyétek el tőlem életem tündérmeséjét, hadd legyek végre első! De a 3. helynek is nagyon örültem. Nagyon benne voltam érzelmileg, de azt azért nem várom el, hogy bármikor előreengedjenek csak azért, mert azt szeretném, és hogy jaj de jót tenne az érzékeny lelkemnek. Azt szeretem, ha a valódi tudás (esetleg szerencse) alapján érek célba a megfelelő helyen, nem azért, mert megsajnálnak. Egyébként most is az volt, hogy többször voltam a középmezőnyben, de ezek mellett többször voltam utolsó is. Nem megy az, hogy egyenletes teljesítményt nyújtsak, mondjuk ennek többek között az is oka, hogy nem mindegyik pályát ismerek még tökéletesen, viszont azért végzek egyre többször a középmezőnyben, mert egyre inkább kiküszöbölöm azokat az irányítási nehézségeket, amik régebben problémát okoztak.

Mindenképp szükség volt a pihenésre, mert a végére már nagyon nem ment, és már mindenféléket gondoltam magamban úgy az egészről, ami nem pozitív, és ez hatással volt a játékomra. Akkor addig akartam szüneteltetni a játékot, amíg nem gyakorlom be a pályákat, hogy megfelelő ellenfele legyek akár a nagyoknak is. De az angliai nyaralás is jót tett, valószínűleg ez is hozzájárult a nagyobb sikerhez.

Maga a verseny egyébként nagyon furcsa volt, az elején még nem is tűnt fel, de aztán láttam, hogy a pályák mintha furcsák lennének. A kérdőjel-dobozokban a kérdőjel mintha ki lenne fordítva. Tehát tükör módban (Mirror) játszunk. Hát legyen. De azért már az eredményből lehet látni a reakciót, ugyanis nagyon jó játékosoknak (pl. MagicT és Cava) elegük lett a játékból. Sőt, azt már csak utólag olvastam, hogy néhányan komolyan nekimentek ug-nak Facebook-on, mintha szándékosan, gonoszságból akart volna kitolni velünk. Ő módosította a szabályokat... Hát ha ő gonosz, akkor nincs jó ember a Földön! O_O Biztos vagyok abban, hogy nem rossz szándékból csinálta ezt, de azt többen a szemére vetették, hogy elbagatellizálja a problémát. Annyiból osztom egyébként ug álláspontját (és hogy elbagatellizálta a dolgot), hogy ez nem olyan nagyon komoly dolog, hogy egy ilyen változtatás miatt bárkinek is komoly kára keletkezzen. Nem az volt, hogy mondjuk... megbeszéltük, hogy megyünk megy adott étterembe, de ug hirtelen gondol egyet, és átvisz minket egy másikba, aminek rossz híre van. Ekkor mondhatjuk, hogy anyagi kára lett a többieknek, mert kiadták a sok pénzt a bűnrossz kajákra. De hogy valaki azt írja, hogy elrontotta ezzel az egész estéjét, azt azért erősnek tartom. Vagy nem tudhatom, hogy gondolkodhat ő, vagy miért írta ezt. Amúgy ha bármi hátsó szándéka volt ug-nak, a következőt tudom elképzelni: Mivel pszichológus (tényleg ez a végzettsége, és Gamer-pszichológus akar lenni), felmérte, hogy na vajon a játékosok hogy reagálnak a hirtelen jött változásra. Több pszichológiai könyvet is olvastam, többen is azt írták, hogy az ember személyiségét nagyon jól fel lehet mérni azzal, hogyan reagálnak a hirtelen jött változásra. Ha valamit el tudok képzelni, akkor ezt. Vagy egyszerűen csak kedve volt felrúgni a szabályokat, és valami újat kipróbálni. Minden más hátsó szándék a személyes elméletem szerint gonoszság.

De a hőzöngőket is megértem, valaki azt írta, hogy mirrorban Frantic tárgyrendszerrel (mert hogy ilyen is be volt állítva) már komolytalan volt. Pont ezt írtam régebben, amikor kipróbáltam a keddi keménykedés játékot. Ott 200cc-n nyomatják Frantic tárgyrendszerrel. Ugyanez a szituáció: Átláthatatlan, bármikor húszan neked jöhetnek, közben olyan gyorsan megy a kocsi, hogy kiismerhetetlenné válik minden kanyar, így egyszerűen nem lehet komolyan játszani. Ennek ellenére végigmaradtam, és egyáltalán nem volt rossz a játék, vigyen be minket ug máskor is az ismeretlenbe.

Nincsenek megjegyzések: