2014. április 8., kedd

Munka és árösszehasonlítás

Kicsit sajnálom, hogy otthon konkrét munkáknak nem néztem utána, így most kicsit nehéz dolgom van, ugyanis elég nehéz átlátni, hogy pontosan mi is az a munka, amit meghirdettek, és mit kérnek hozzá. Viszont érdekes, hogy béreket meg évekre adják meg. Legalábbis nem gondolom, hogy £30,000-45,000-ot havonta fizetnének ki, aranyéletem lenne akkor. Mindenesetre manapság magamtól járok el szétnézni, amikor nővéremnek nincs kedve jönni, vagy dolga van. Tegnap vettem a Sports Direct-ben egy szabadidő nadrágot, mert csak farmert hoztam magammal (mondjuk, otthon sincs nagyon más), és hogy legyen miben Kung Fu-zni. Mivel múltkori alkalommal nagyon meleg volt a teremben, ezért nem volt gond, de gondolom, nem lesz mindig így. De egészen jó áron találtam, £22.99-ről volt £8-ra leárazva.

A munkakeresés tehát kicsit nyögvenyelősen megy. Javasolta nővérem, hogy kezdjek el dolgozni adományboltban. Fizetés ott nincs, de önéletrajzban jól mutat, mert Angliában nagyon szeretik, ha valaki szociális, szeret segíteni embereken. A környékünkön levő adománybolt a gyermek hospice-nak gyűjt pénzt. Bevállalnám már csak munkatapasztalat miatt is, meg hogy szokjam az angol beszédet, de azért elgondolkodtam azon, hogy azért ilyen helyeken sem lehet a végtelenségig ingyen dolgozni, mert akármennyire is szép dolog gyűjteni valakinek, és emberi okok miatt dolgozni, nem anyagiak miatt, de az ember azért csak pénzből él. Úgyhogy nálam ez csak átmeneti megoldás lesz, ha sikerülni fog. Holnap lesz bent a főnök, vezető, hozzá kell bevinni az önéletrajzot.

Délután meg élelmiszer üzletekben voltam szétnézni, arra voltam kíváncsi, hogy milyenek az árak, hol lehet a legolcsóbban vásárolni. És érdekes, hogy még annyira sem egységesek az árak, mint Magyarországon. Nagy a szórás, és mivel valami az egyik helyen olcsóbb, míg egy másik helyen valami más, ezért mindig különböző üzletekbe kell járni, amíg nem lesz saját keresetem. Mert addig spórolni kell. De utána is úgy akarok költekezni, hogy azért amit lehet, azt a legolcsóbb helyről, mert minek vegyem meg drágábban, ha máshol olcsóbb? Találtam egy Mariós bögrét húsvéti csokitojással, azt megvettem:

£1.99 volt, és valódi csokoládé volt a csokitojás, úgyhogy finom volt nagyon. Kibontva így fest:

Igazából a bögre max. 2 dl, de nem bánom, mert úgysem szeretek sok kávét inni reggel, és otthon is sokszor kerestem a kisebb bögréket, amiből akár tejet lehet inni. Mondjuk, itt nem fogok tejet inni, az egyszer biztos. Itt előbb hagyják, hogy megromoljon, és utána kerül az üzletekbe, legalább is, amit eddig ittam, az iszonyúan savanyú volt.

Ja, meg az újságos, könyves, egyebes boltban (WHSmith) találtam: The Legend of Zelda: Four Swords mangát:

Lám, elég könnyű megtalálni, egyébként is be akarom gyűjteni mind a 10 Zelda mangát, ez a harmadik. Volt több is, de erre esett a választásom, mert állítólag ez nagyon vicces. És tényleg. A négy Linknek négy különböző jelleme van, és amikor együtt kényszerülnek dolgozni... Úgyhogy megérte, de tényleg spórolósra fogom venni a figurát.

Nincsenek megjegyzések: