2013. május 3., péntek

Javaslat ENSON 3 albumra

Petíciót kéne írni a Lantis-nak, hogy legyen Endoh Masaaki: ENSON 3 cover album. Az első kettő nagyon jóra sikeredett. Az első albumon van rajta a Galaxy Angel anime ending dala az In the Chaos. Ezt én tótágas verziónak hívom, ugyanis az eredetiben Okui Masami énekel, és Endoh Masaaki rappel, itt meg fordítva van, Endoh Masaaki énekel, és Okui Masami rappel. Érdekes egyébként férfi hanggal hallani egy eredetileg női dalt, pláne úgy, hogy ha a magasabb férfi hangon éneklik. Endoh Masaaki-nak olyan tenor hangja van, hogy én csak lihegve követem, hogy talán... ugyanis megpróbáltam utánaénekelni, de csak erőtlen köhécselés lett a vége. Nem is csak a hangmagasság az, ami miatt élvezet hallgatni a dalait, hanem az erő.

Néha azért megígértetem magammal, hogy nemcsak álom hogy elérjem ezt a hangszintet, de ilyenkor szokott eszembe jutni az, amikor mondják, hogy semmi nem lehetetlen. Mondjuk, azért annyira hamar nem fulladok ki, de érzem a magasabb részeknél, hogy ezek már a határok. De azért elgondolkodtam azon, hogy fel lehet-e eddig tornázni a hangszínemet. Meg merem kockáztatni, hogy ha megskáláztatnánk ezt az embert, kimennénk a zongorából, mire elérjük a határait. Én is akarom, hogy a zongora legmagasabb hangja ilyen lazán kijöjjön belőlem. Egyébként nagyon szeretem, hogy így áthangszerelték ezt a dalt, sokkal jobb is így akusztikusan.

Nincsenek megjegyzések: