2013. március 25., hétfő

Újabb frissítések a Mariós oldalon

Ha megengeditek, olykor-olykor itt is közzé teszem, hogy ha frissítek valamit a Mariós oldalamon. Most a Mariopedia menüpont alatt található cikkeket helyesítem, mind nyelvhelyességileg, mind fogalmazás terén, nem utolsó sorban aktualizálom az információkat rajta. Eddig két cikk van teljesen kész:

Ezeket a cikkeket még annak idején aMGEE írta a néhai BigN fórumnak. Nagyon lelkes volt akkoriban, tényleg csak becsületet érdemel a munkájáért, de ahogy az utóbbi napokban átolvastam ezeket... Hát igencsak volt mit javítani bennük. Nem is a helyesírással voltak nagy gondok, inkább a sok szóismétlés, és az érdekesen szórenddel összeeszkabált mondatok voltak, amik miatt néha felvontam a szemöldökömet. Igyekeztem tudásomnak megfelelően a lehető legjobbra kihozni ezt a két cikket, sajnos én sem vagyok egy fogalmazóbajnok (pedig többek között azért szeretek blogot írni, mert szeretem írásban kifejezni magam), többször nevetnek rajtam EGYESEK a gyakori szóismétléseim miatt. Rájöttem, hogy ez nálam azért van, mert csak az adott mondatra, mondatrészre fókuszálok, és sokszor olyan szót írok le, ami már szerepelt az előző mondatban, és tök felesleges még egyszer leírni. A legszebb az, amikor néha annyira nem figyelek, hogy kétszer írom le egymás mellé ugyanazt a szót. Szóval elismerem, hogy nekem is van mit fejlődni, de ezekben a cikkekben igyekeztem a tudásom legjavát nyújtani. Ugyanis én komolyan gondolom, hogy legyen egy komoly magyar nyelvű Mariós oldal.

Nincsenek megjegyzések: