2013. március 17., vasárnap

Félig sikeres próbálkozás

Tegnap kaptam egy kommentet, hogy szeretné, ha átmásolnám neki a Família Kft-t. Elgondokodtam azon, hogy hát van itthon DVD felvevő, ha a videót rácsatlakoztatnám, akkor gyakorlatilag tudnék digitalizálni TV Tuner nélkül. Ki is próbáltam ma, félsiker. Képet átvette a DVD felvevő, de nincs hangja. Ezt hogyan lehet orvosolni? Ha ezzel lehetne kezdeni valamit, akkor sokkal hamarabb be tudnám digitalizálni azokat Família Kft. részeket, melyeket a köztévé valami miatt nem tudja / nem akarja leadni.

És sajnos van jele annak, hogy most, a Duna World-ön is megáll a 124. rész után. Én még a mai napig szoktam nézni az adott TV csatorna teletext-jét, és amikor kíváncsiságból megnéztem, hogy mit írnak a Família Kft-ről, úgy volt az adott rész írva, hogy 75/124. Sajnálatos, és nem is értem, hogy miért nem lehetséges végig leadni a részeket. Amint lehetőség lesz megjavítani a hangot, akkor elérhetővé teszem a többi részt is, ami nekem megvan.

Nincsenek megjegyzések: