2013. március 30., szombat

お誕生日おめでとう林原めぐみ!^_^

Isten éltesse Hayashibara Megumi-t ma lett 46 éves! ^_^ Ez a kép nem mai, hanem 2011-es, és nem is Photoshopos, ahogy azt sokan gondolják. Megumi nem a Photoshopnak köszönheti, hogy ma is ennyire fiatalosan néz ki, hanem az ázsiai genetikának. Az ő biológiai órájuk teljesen másképp működik, ahogy felnőnek ilyen ólomlábakon jár, majd beáll a menopauza olyan 60 éves kor körül, és hirtelen minden hátrányát behozza. De amíg csak lehet, lássuk ilyen szépnek. Egyébként nagyon örülök, hogy nemcsak pár napra tértem vissza Megumi zenéjéhez, most is nagyon szívesen hallgatom őt.

Attól, hogy nem írtam ide napokig, az nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem foglalkoztam a bloggal. Pont azért nem akarok most ilyen vázlatos élettörténetet leírni, mert ezt megtettem részletesen. De még milyen részletesen! Ezzel (is) foglalkoztam az elmúlt napokban. Én javaslom, hogy helyezzétek kényelembe magatokat, pattogatott kukoricát, üdítőt elővenni, mert nem lesz rövid, sőt, nagyon hosszú lesz, de annál menőbb. Kellemes olvasást mindenkinek. :)

Nincsenek megjegyzések: