2012. október 21., vasárnap

Super Mario Kart

Szeretem spontán eldönteni, hogy melyik játékkal akarok játszani, vagy fejlődni benne. Tegnap olvastam a Nintendo Life-on egy hírt a Super Mario Kart-ról, bemutatták Nagy-Britannia legjobb női játékosát, aki mindössze 13 éves. A beágyazott videókat nem néztem, az időeredmények is kellően meglepőek voltak. Egy zsenge korú kislány, aki a legnehezebb Mario Kart-ban ilyen eredményeket ér el, az azért nem semmi. Na nem azért vettem elő, hogy túlszárnyaljam őt, hanem saját magamhoz képest fejlődjek a játékban. Kell is, mert a 150cc Special Cup pályákon még mindig nem tudok olyan bravúrokat elérni, mint régen. Nem én vagyok az egyetlen, aki úgy gondolja, hogy a Donut Plains 3 pálya a legnehezebb, mert tényleg az. Nagymértékű reflexekre van szükség, hogy hol kell driftelni, és hol érdemes inkább a B-gomb (gáz) elengedésével bevenni inkább a kanyarokat. Ugyanis itt azok nagyon élesek, és be lehet venni drifteléssel, de nagy ívben kanyaodik, így nehéz eldönteni, hogy jobb bevenni őket. És akkor nem beszéltünk még a leszakadt hídról, és a vízről. Ebben a Mario Kart-ban, ha beleesünk a vízbe, kis túlzással élve, keresztet is vethetünk a játékunkra, ha messze van a part, egyrészt mert veszett lassan megyünk vízben, másrészt meg Lakitu is résen van, és ha azt látja, hogy egy bizonyos idő után nem tudunk kimászni, akkor kiemel minket. Most képzelhetitek, mennyire idegesítő, amikor már csak egy karnyújtásnyira vagy a szárazföldtől, de Lakitu úgy dönt, hogy ő most jól trollkodik egyet, és ő maga halászik ki engem, az még plusz egy-két másodperc, mire megtalálja velem a pályát, és akkor még nem is beszéltünk a két érméről, amit elvesz, mert annyira kértem a segítségét. Úgyhogy bőven vannak elemek ebben a játékban melyek megnehezítik ezt a játékot. Ami még nagyon nehéz, az a Bowser Castle 2. 150cc Flower Cup-on gyakorlatilag ez az egyetlen pálya, mely lehetetlenné teszi a továbbjutást. A kanyarok itt is nagyon élesek, és itt-ott szűkös a pálya, így az is hátráltat, hogy ha nekiütközünk egy-egy ellenfélnek. Úgyhogy van még miben fejlődni, sokat kell Time Trialozni, ott jól kiismerhetőek a pályák.

Egyébként tegnap este meg akartam írni a tesztet a játékról, de félbemaradt, mert felbosszantott, hogy akárhogy akartam jobbra illeszteni a táblázatot, sehogy nem akarta. Már azt önmagában érdekesnek tartom, hogy a Wordpress-ben önmagában nem lehet táblázatot létrehozni, csak úgy, ha GPortálon megcsinálom, és onnan átmásolom a HTML kódot. Ez önmagában nonsense, hogy egy sokak által cikizett oldalon lehet táblázatot csinálni, míg a Wordpress-en nem. Jó, mondjuk ezt már régen megoldottam úgy, hogy nekem van egy külön vázlatpostom, amiben benne vannak a táblázat sablonok, azokba már csak az adatokat kell beírnom. De azok is balra lettek igazítva. És annyi HTML tudásom még éppen van, hogy align="right"-tal viszem jobbra a táblázatot, de ezt sehogy nem akarta megcsinálni. És érdekes, hogy a Sonic the Hedgehog tesznél, amit a múlt hét elején írtam meg, ott meg tudtam csinálni, de most nem tudom, miért makacsolja meg magát a Wordpress. Lehet, hogy sablont kéne váltani? ...

Nincsenek megjegyzések: