2012. október 24., szerda

Játéktesztek egyesítve

Egy apró átalakítást csináltam a blogban, egységesítettem a játékteszteket, és magában az oldalban is rálinkeltem külön mindegyikre. Ez a sablon nem linkeli ki külön az aloldalakat, ami talán nem is baj, mert így rendezetten én tudok úgy rájuk linkelni, hogy az talán még jobban is fest. Nézzétek meg:

Játéktesztek

UPDATE: Amint megjelenik a Wii U, a GameCube átkerül a retro tesztek közé, aztán, ha lesz Wii U Virtual Console-on, akkor átkerülnek oda. A Wii-s Virtual Console játékoknak még nem tudom a sorsát, mert gondolom, hogy lesz Wii és Wii U között System Transfer, de mivel a Wii U tudtom szerint csak HDMI kábelről fog menni TV-re, ezért nem tartom valószínűnek, hogy lejátszható lesz, mivel a Wii-n sem lehet játszani Virtual Console játékokkal, ha komponons kábellel kötjük a TV-hez. Annyira nem értek hozzá, hogy miért, gondolom mert a nagy felbontás miatt nem tudja kezelni. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a sorsuk.

Nincsenek megjegyzések: